T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik zou zeggen lees de laatste pagina van het fs topic deel 44Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 17:00:
waar gaat dit over?
Ik sta hier overigens niet achter.
Vind het alleen beetje overbodig om dit in het fs topic te doen.
maar om daar op deze manier een LA over te starten?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Niet intressant wat jij daar van vind, rooie naam is modje toch ??D2k schreef op 13 December 2002 @ 17:02:
ik zie daar idd een discussie
maar om daar op deze manier een LA over te starten?
Haal daar dan ff die onzin weg, please
Gilly schreef op 13 December 2002 @ 17:03:
[...]
Niet intressant wat jij daar van vind, rooie naam is modje toch ??
Haal daar dan ff die onzin weg, please
no can do
kan ik daar niet
maar lijkt me dat TheWill/Manic/IceStorm daar voor zijn
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
SGD/SPVM@NIC schreef op 13 december 2002 @ 17:05:
Het lijkt me beter dat jullie hier nog ff mee wachten tot dit besproken is met iedereen van SGD/SPV
Al die mensen die gezellig met elkaar willen praten over koetjes en kalfjes doen dat maar ergens anders IMHO.
SGD = Spielerij Games en DiscussiesGilly schreef op 13 december 2002 @ 17:07:
[...]
SGD/SPVik wist wel dat er nieuwe politieke partijen waren, maar doen jullie ook mee ??
SPV = Spielerij Problemen en Vragen
[ Voor 29% gewijzigd door McFlipp op 13-12-2002 17:09 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Niels zegt: wat vind je van mij nieuwe icoon. Daar reageren 2 mensen op. Die posts worden verwijderd door m@niac. (niets aan de hand dus)
Begint opeens iedereen te piepen dat ze weg gaan

Een dag later is het bijna vergeten. reageert er weer iemand op en is het weer een puinhoop.
Degene die zo lopen te "piepen" moeten mischien meer eens gaan nadenken waarom het eigelijk ging.
Dit is niet alleen van deze keer, maar over een langere tijdThe_FrankO schreef op 13 december 2002 @ 17:09:
Mischien even handig als ik vertel wat er nu echt aan de hand is.
Niels zegt: wat vind je van mij nieuwe icoon. Daar reageren 2 mensen op. Die posts worden verwijderd door m@niac. (niets aan de hand dus)
Begint opeens iedereen te piepen dat ze weg gaan![]()
Een dag later is het bijna vergeten. reageert er weer iemand op en is het weer een puinhoop.
Degene die zo lopen te "piepen" moeten mischien meer eens gaan nadenken waarom het eigelijk ging.
[ Voor 82% gewijzigd door Spotter op 13-12-2002 17:11 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Muyz op 13-12-2002 17:11 ]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
M@NIC schreef op 13 december 2002 @ 17:05:
Het lijkt me beter dat jullie hier nog ff mee wachten tot dit besproken is met iedereen van SGD/SPV
dus
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.