Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GPRS] Nog te nieuw of gewoon ***?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds een weekje een Nokia 7650 via Vodafone (Live). Terwijl het sowieso al 4 dagen duurde voordat ze het kreng voor mij aan de praat kregen is het, nu het wel zou moeten werken, nog steeds knudde met een rietje. Ik krijg vaker niet dan wel verbinding, en als de verbinding er al is krijg ik meestal binnen enkele minuten meldingen als GPRS network lost (o.i.d.), gateway timeout, pagina niet beschikbaar, ongeldige functie en meer exotische en nieutszeggende meldingen.

Mijn vraag / stelling is eigenlijk:

1. GPRS (Vodafone live!) is niets en zal ook nooit iets worden.
2. GPRS staat nog in de kinderschoenen maar zal wel beter worden.
3. GPRS is goed, was goed en ik heb gewoon pech in mijn geval.

Wat is jullie mening hier in het forum en specifieker, hoe is jullie ervaring met Vodafone live?

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 13:03
Heb nu 2x een sharp gx10 te leen gehad met vodafone live en heb eigenlijk weinig problemen gehad. Er zijn plaatsen waar je best slecht bereik hebt met GPRS maar over het algemeen werkt het redelijk.

PVOutput: VO18

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Bij mij werkt het als een zonnetje, dus ik denk dat jij gewoon pech hebt :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

ik heb dan wel geen Vodafone Live met GPRS maar gebruik wel GRPS om te wappen en te sms-en en ik moet zeggen dat ook ik weinig problemen hiermee heb gehad !

ben bang dat jij gewoon pech hebt dan ;)

• stylezzz
  • Laatst online: 14:59
Hier geen problemen? Tot zover althans... :)

Nou heb ik ook nog niet echt veel gebruik gemaakt van het 'live' gedoe van vodafone, meer wat games en utils op de telefoon geinstalleerd om mee te klooien. In 2 weken tijd toch al ruim 5Mb aan GPRS dataverkeer gegenereerd, dus dat werkt in ieder geval perfect.... :)

Verwijderd

Ik heb GPRS van o2 en dat werkt prima, zelf al heb ik maar 1 streepje bereik, dan doet ie nog mijn mail ophalen :D Maar goed, dat is o2...

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

En dus moet het met Vodafone helemaal goed gaan ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 17:35

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb nog net 'n T100 aangesmeerd gekregen zonder Vodafone Live!, maar ik koop snel 'n GPRS kaartje voor m'n laptop en dan ga ik er ook maar eens van genieten :D

Intentionally left blank.

Pagina: 1