Ik ben van een TB 800 naar een 1800+ Tbred gegaan. nu had ik het een en ander gehoord over een koelere CPU die 1800+ maar nix is minder waar als ik mijn speedfan moet geloven.
TB 800 was ca 46 - 52 graden en mijn 1800+ idem die temp.
Ik heb een geschikte cooler volgens AMD (zie specs)
Ik heb een mini tower met een 250 voeding. Geen extra case fan aangesloten. Heb ik er wel in maar voorheen een keer aangesloten maar dat hielp totaal niet alleen meer herrie.
Ik heb geen OC en alles op default in mijn BIOS.
Ik weet dat de CPU die temp wel kan hebben maar hier en daar lees ik dat de TEMP op 33 graden zit. wel erg koel. De pc staat gewoon in een kamer temperatuur.
Oja en ik heb er van dat headsink compounts "Silver Grease" TTG-S104 TITAN er tussen zitten (koelpasta)
Hoe krijgen jullie 'm koeler?
En deze temp is toch zeker niet te hoog?
TB 800 was ca 46 - 52 graden en mijn 1800+ idem die temp.
Ik heb een geschikte cooler volgens AMD (zie specs)
Ik heb een mini tower met een 250 voeding. Geen extra case fan aangesloten. Heb ik er wel in maar voorheen een keer aangesloten maar dat hielp totaal niet alleen meer herrie.
Ik heb geen OC en alles op default in mijn BIOS.
Ik weet dat de CPU die temp wel kan hebben maar hier en daar lees ik dat de TEMP op 33 graden zit. wel erg koel. De pc staat gewoon in een kamer temperatuur.
Oja en ik heb er van dat headsink compounts "Silver Grease" TTG-S104 TITAN er tussen zitten (koelpasta)
Hoe krijgen jullie 'm koeler?
En deze temp is toch zeker niet te hoog?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)