Zojuist ben ik aan een webpagina begonnen over een persoonlijke Nascar 2002 pagina.
Ik maak gebruik van templates voor mijn pagina nou heb ik al een aantal keren de Editable Region gebruikt voor templates, maar nog nooit Optional Region.
Voor mijn eigen persoonlijke site wil ik het dus voor het eerst gaan gebruiken.
Na het ontwerp van het layout moet ik aan de inhoud beginnen.
Bij een aantal van de pagina's moet ik de optional region gebruiken, maar ik kan deze NIET activeren.
Ik heb al de documentatie van het programma doorgespit en ook de site maar geen juist antwoord op gevonden.
Weten jullie hoe ik de Optional Region kan activeren.
Zoals in de titel staat maak ik gebruik van Dreamweaver MX.
Ps. Ik heb nu ook een aantal keren MM Fireworks gebruikt en is helemaal te gek! Kost me minder tijd om pop-up menu's aan te maken.
Ik maak gebruik van templates voor mijn pagina nou heb ik al een aantal keren de Editable Region gebruikt voor templates, maar nog nooit Optional Region.
Voor mijn eigen persoonlijke site wil ik het dus voor het eerst gaan gebruiken.
Na het ontwerp van het layout moet ik aan de inhoud beginnen.
Bij een aantal van de pagina's moet ik de optional region gebruiken, maar ik kan deze NIET activeren.
Ik heb al de documentatie van het programma doorgespit en ook de site maar geen juist antwoord op gevonden.
Weten jullie hoe ik de Optional Region kan activeren.
Zoals in de titel staat maak ik gebruik van Dreamweaver MX.
Ps. Ik heb nu ook een aantal keren MM Fireworks gebruikt en is helemaal te gek! Kost me minder tijd om pop-up menu's aan te maken.