Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net 32 mb smartmedia gekocht, het werkt maar hij geeft aan bij het programma van jazpiper ( heb een jaz piper 64mb ) Externall all 32mb en External free 12mb, hoewel ik er niks op heb gezet, en ik zie ook niks staan. Als ik dan zeg dat hij alles moet verwijderen van de kaart blijft er nog steeds 12mb vrij? Weet iemand een programma waar je ook kan lezen wat er op je jazpiper staat, niet jazpiper desk dus. Zodat ik alles er af kan gooien?? Vaag dat er wat op staat hoewel ik zelf niks opgezet heb. Alvast bedankt.

Ps. Die 12mb die vrij is kan ik wel gewoon gebruiken, muziek erop zetten, beluisteren en eraf gooien.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat heb ik ook gehad met een Jazzpiper de ene keer gaf ie wel het goede aantal aan en soms ook weer niet, ben er mee terug gegaan naar de winkel (micro direct) hebben ze em opgestuurt 4 maanden later kwam ie terug, maar helaas nog hetzelfde probleem

Nog een keer opgestuurd, probleem nogsteeds niet verholpen en toen heb ik mijn geld terug gevraagd en een yepp gekocht

Verwijderd

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 13 december 2002 @ 15:58:
Dat heb ik ook gehad met een Jazzpiper de ene keer gaf ie wel het goede aantal aan en soms ook weer niet, ben er mee terug gegaan naar de winkel (micro direct) hebben ze em opgestuurt 4 maanden later kwam ie terug, maar helaas nog hetzelfde probleem

Nog een keer opgestuurd, probleem nogsteeds niet verholpen en toen heb ik mijn geld terug gevraagd en een yepp gekocht
Hmz.. Nou ik heb die jazpiper al 3 jaar ofzo volgens mij, maar die 64mb die er standaard in zat doet het perfekt nooit problemen mee alleen dat extra kaartje,
misschien moet ik maar terug brengen naar funprice en zeggen dat ze voortaan lege kaartjes moeten leveren..... Maar heb dat kaartje al 2 weken geleden gekocht en pas vandaag uitgeprobeerd beetje dom :(

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het zou daar idd ook aan kunnen liggen, ik koop zelf ook bijna alles bij funprice daar doen ze meestal ook niet zo moeilijk over ruilen ofsow
ga er anders heen met je mp3-speler kan je het gelijk uit proberen

Verwijderd

Topicstarter
Kan ook ja maar ik wil graag kijken of er ook een ander programma is waarmee je mp3tjes op je mp3 speler kan zetten buiten jazpiper desk

Verwijderd

Topicstarter
GVD helemaal naar stad gefietst om nieuwe te halen heb ik gekregen hebben ze 64mb meegegeven inplaats van 32mb :(:( ik ga niet weer terug ze komen m maar halen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:00

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT

Euh 64mb krijgen ipv 32mb is toch mooi mee genomen?

Verwijderd

Topicstarter
LopeZ schreef op 13 December 2002 @ 19:22:
Move OH -> GT

Euh 64mb krijgen ipv 32mb is toch mooi mee genomen?
Ja, maar mijn mp3 speler kan max 32mb erbij doen hij herkent deze kaart geen eens :'(, heb ook geen andere apparatuur waar smartmedia in kan...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 09:18
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 17:28:
GVD helemaal naar stad gefietst om nieuwe te halen heb ik gekregen hebben ze 64mb meegegeven inplaats van 32mb :(:( ik ga niet weer terug ze komen m maar halen
verkoop je de 64, krijg je er bijan 2x 32 voor terug :p

(btw, als je in de buurt van amersfoort woont kan ik je helpen, heb smart card readers :))

[ Voor 14% gewijzigd door Icey op 13-12-2002 20:12 ]

Verwijderd

Formatteer em, werkte bij mij ook :) kan als het goed is via de software...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 09:18
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 20:35:
Formatteer em, werkte bij mij ook :) kan als het goed is via de software...
volgens mij is dat zijn probleem, hij heeft niet de juiste ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb m verkocht voor 20 euro(behalve als er meer geboden word, verkoop hem maandag) , zelfde prijs dat ik ervoor betaald heb woon in apeldoorn(gelderland). Ga nu maar 32mb kopen in andere zaak van ander merk.
Pagina: 1