Toon posts:

[DVD speler] film doet het niet in Asus wel in Dell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hier om de DVD van Final Fantasy. Deze kan ik niet afspelen op mijn PC, met een Asus DVD 16x/40 speler. Sterker nog, als ik met explorer kijk, zegt win2k dat er geen schijf in zit. met geen enkele andere DVD heb ik dit. het merkwaardige is dat het op mijn laptop van Dell met de standaard 8x DVD speler wel werkt.

met mijn lite-on brander kan ik trouwens ook niet op het DVD-ROM gedeelte kijken. ook hier zegt win2k dat er geen schijf in zit.

wie heeft er enig idee?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
het lijkt me dan dat die asus DVD brak is
als ik het zo ff hoor :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat je niet met je fikker op dat ding kan kijken is logisch, want je cdrw ondersteund geen DVD discs.
maar probeer die Asus eens schoon te maken. waarschijnlijk blijft hij daarop hangen.

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-03 12:43
Ik heb ook een keer een DVD (Amnesty Benefit Concert met Radiohead e.a) van iemand geleend die mijn PC dvd (see spec) niet accepteerde. In m'n stand-alone speler deed ie het prima. Heb nooit de oorzaak kunnen uitvinden...

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 13 December 2002 @ 15:53:
Dat je niet met je fikker op dat ding kan kijken is logisch, want je cdrw ondersteund geen DVD discs.
maar probeer die Asus eens schoon te maken. waarschijnlijk blijft hij daarop hangen.
ik heb het zelfde probleem kun je geen goede raad geven hoe ik hem het beste kan schoonmaken.

alvast bedankt.

greetz
hexx