Defecte Fusers + papiertypes

Pagina: 1
Acties:

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-08 20:42
Wij heben bij ons op het werk verschillende printers staan. De afgelopen 3 maanden zijn er 3 printers defect gegaan.

Dit zijn een :

Kyocera FS1750 met 120.000 afgedrukte pagina's
Kyocera FS1750 met 65.000 afgedrukte pagina's
HP 4100n met 5609 afgedrukte pagina's.

Nu wil het zo zijn dat al deze printers een defecte fuser hadden. Dit lijkt mij iets te toevallig dus vandaar onderstaande vraag.

Weten jullie of dit te maken heeft met het papiersoort dat wij gebruiken? Het papier is van het type Veneke.

Alvast bedankt.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

zijn de fusers ingelopen, dus beschadigde rollen. of zijn ze electronisch defect.
Als het gebruikte papier gewoon normaal 80gr papier is lijkt het mij stug dat dit door het papier komt.

• Wimlem
Het is inderdaad 80 grams papier.

De kyocera's hadden beschadigde rollen, en de HP is niet bekend. Daar krijg je een nieuwe voor en dan suur je de oude op, dus vandaar dat ik het niet weet.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

als het papier gecoat is, is dit een mogelijkheid. de warmte kan dan niet weg en de fuser raakt oververhit.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

die 65000 . mhaow .. ok maar 6000 is te weinig

het zijn ook vaak gebruikers die de fuser slopen ......... paperjam schaar erin .. en stuk
helemaal die hp bak .. daar zit een dunne film in. als die stuk is :(

Iperf

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mja, op me werk gebruiken we ook veel HP 4100 serie printers.
En als ze problemen hebben, dan zijn het voor 95% fuser problemen.
De 4000 serie is trouwens ook berucht om zijn fuser problemen.
Je kunt een kit bestellen, maar kost je wel +/-450€.

And The Only One

• Wimlem
De HP is gemaakt. Nieuwe fuser gehad, was garantie. hij werkt nu weer als een trein.

Verwijderd

Er zijn ook wel is van die slimmerikken die ze wel eens door lade 1 een blaadje doen met perongeluk een plakbadje of een nietje....

vinden ze ook niet best....

Grtz Michel

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:01

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 13:04:
Er zijn ook wel is van die slimmerikken die ze wel eens door lade 1 een blaadje doen met perongeluk een plakbadje of een nietje....

vinden ze ook niet best....

Grtz Michel
sticker vellen doen het ook erg goed in een kyocera >:) >:)

Elk blaadje wat daarna uit de printer kwam had een witte vlek te grote van een sticker die plotseling spoorloos verdwenen was

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1