SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
zijn de fusers ingelopen, dus beschadigde rollen. of zijn ze electronisch defect.
Als het gebruikte papier gewoon normaal 80gr papier is lijkt het mij stug dat dit door het papier komt.
Als het gebruikte papier gewoon normaal 80gr papier is lijkt het mij stug dat dit door het papier komt.
Het is inderdaad 80 grams papier.
De kyocera's hadden beschadigde rollen, en de HP is niet bekend. Daar krijg je een nieuwe voor en dan suur je de oude op, dus vandaar dat ik het niet weet.
De kyocera's hadden beschadigde rollen, en de HP is niet bekend. Daar krijg je een nieuwe voor en dan suur je de oude op, dus vandaar dat ik het niet weet.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
als het papier gecoat is, is dit een mogelijkheid. de warmte kan dan niet weg en de fuser raakt oververhit.
die 65000 . mhaow .. ok maar 6000 is te weinig
het zijn ook vaak gebruikers die de fuser slopen ......... paperjam schaar erin .. en stuk
helemaal die hp bak .. daar zit een dunne film in. als die stuk is
het zijn ook vaak gebruikers die de fuser slopen ......... paperjam schaar erin .. en stuk
helemaal die hp bak .. daar zit een dunne film in. als die stuk is
Mja, op me werk gebruiken we ook veel HP 4100 serie printers.
En als ze problemen hebben, dan zijn het voor 95% fuser problemen.
De 4000 serie is trouwens ook berucht om zijn fuser problemen.
Je kunt een kit bestellen, maar kost je wel +/-450€.
En als ze problemen hebben, dan zijn het voor 95% fuser problemen.
De 4000 serie is trouwens ook berucht om zijn fuser problemen.
Je kunt een kit bestellen, maar kost je wel +/-450€.
And The Only One
De HP is gemaakt. Nieuwe fuser gehad, was garantie. hij werkt nu weer als een trein.
Verwijderd
Er zijn ook wel is van die slimmerikken die ze wel eens door lade 1 een blaadje doen met perongeluk een plakbadje of een nietje....
vinden ze ook niet best....
Grtz Michel
Grtz Michel
sticker vellen doen het ook erg goed in een kyoceraVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 13:04:
Er zijn ook wel is van die slimmerikken die ze wel eens door lade 1 een blaadje doen met perongeluk een plakbadje of een nietje....
Grtz Michel
Elk blaadje wat daarna uit de printer kwam had een witte vlek te grote van een sticker die plotseling spoorloos verdwenen was
Pagina: 1