Toon posts:

Hercules 3D Prophet II MX oc'en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik de 3D Prophet II MX het beste overclocken en wat voor koeling moet ik dan gebruiken?en zou er ook een andere heatsink op moeten?

Verwijderd

Topicstarter
En nog wat:zal ik de oem of de retailversie nemen?

Verwijderd

Maakt niet zoveel uit. De OEM dan krijg je alleen de drivers, kaart en snoeren. En bij de retail krijg je de doos, extra software, drivers, kaart en snoeren. Het scheelt zo'n 50 gulden.

Ik was van plan om de Hercules 3D PROPHET II GTS 64MB. Maar door lever problemen bij Guillimoty was hij niet leverbaar :( :( Dus ik ben weer op zoek naar een nieuwe. Ik denk dat het de Siluro GF256 GTS zit precies het zelfde op alleen de kleur en de naam is anders.

Van dat O-clocken weet ik niks van......:) moet je effen wachten tot dat iemand het wel weet....

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ehh, de retail heeft sneller geheugen, maakt dus wel wat uit.

Verwijderd

krijgen we nou weer die irri- discussie over wél of géén sneller geheugen op de retail versie?... :(

-ik heb de retail hercules mx. Deze heeft 5.5ns geheugen. Dit is sneller dan de standaard OEM-versie, die 7ns geheugen heeft.

Kijk nog eens wat oudere topics door voor verdere info over retail/OEM hercules 3d Prophet II mx 'kay?

ps. Ik heb de hercules op 185/193 lopen zonder verdere koeling, en hij draait als een tiet.

suc6 verder.

Verwijderd

Dat is niet veel.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wa voor koeling zal ik derop zettu?

Verwijderd

sloop de fan van je 486 heatsink af, zet hem op de heatsink van je mx-je en voila
Pagina: 1