MSI KT4 MS-6590 : past hier een Leadtek4400 op ivm cons

Pagina: 1
Acties:

• q3a_manchurian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-06 01:19

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
een vriend van me wil een mobo kopen:

MSI KT4 ULTRA MS-6590.
nu is mijn vraag of hier ook een geforce 4 Leadtek 4400 op past, omdat er onder het AGP slot 2 condensators zitten.

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
Je probleem in meerdere subfora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.
uit de FAQ
crossposten wordt niet op prijsgesteld.

MSI KT4 MS-6590 : past hier een Leadtek4400 op ivm cons

Maar zoals ik al gezegd had.
Als de condensators ONDER je AGP slot zitten zou het niet uit moeten maken. als ze erachter zitten zou het een probleem kunnen zijn (kijk ook eens naar de hoogte van de condensatoren).

[ Voor 27% gewijzigd door TERW_DAN op 13-12-2002 15:16 ]

• q3a_manchurian

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
jouw antwoord heb ik nix aan, en tweede heb ik dubbel gepost omdat ik het eigenlijk niet bij mobo's had willen zetten.
ik heb zelf een 4400 van leadtek en de koeler komt wel degelijk tot aan de condensators.

quote " ik zelf stel het NIET op prijs als ik totaal overbodige antwoorden krijg "

got it????

• q3a_manchurian

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
er staat toch ONDER of niet dan????

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/mbd_img/6590.jpg
die 2 condensatoren die daar zitten zien er niet zo heel hoog uit. die kaart kun je daar makkelijk inzetten.
En daar achter zitten geen condensatoren meer als ik het zo zie. moet lukken dus.

• q3a_manchurian

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
sorry voor mijn antwoord daarnet, maar denk je dat die cons dan nog kleiner dan het 1ste PCI-slot zullen zijn ?????

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

q3a_manchurian schreef op 13 december 2002 @ 16:04:
sorry voor mijn antwoord daarnet, maar denk je dat die cons dan nog kleiner dan het 1ste PCI-slot zullen zijn ?????
die dingen zijn niet zo heel groot hoor. Ik denk wel dat het gaat passen. zo heel hoog zijn ze niet (ze komen denk ik niet boven je AGP of PCI slot uit wat hoogte betreft).

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Tuurlijk kan dat. Elke mainboard wordt volgens bepaalde specs geproduceerd. Een ervan is dat cons achter AGP slot niet boven hoogte AGP slot mogen uitsteken. Zo mag een IDE connector ook niet boven PCI slot uitsteken.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
q3a_manchurian schreef op 13 December 2002 @ 16:04:
Jah dat zijn ze.. Ik heb zelf een KT3 Ultra ARU en die heeft daar zo te zien dezelfde cons zitten.
Ik heb alleen geen Ti 4400, maar een Ti 4200. Geen problemen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ti-4200 van MSI is qua grootte niet echt te vergelijken met de Ti-4400 van Leadtek, daar zit namelijk een behoorlijk grote koeler/heatsink op.

Ik denk trouwens wel dat het gaat passen, ik heb (ondanks de verhalen die er bij de introductie van de Gf4 de ronde deden) nog nooit gehoord van iemand waar de videokaart niet op het moederbord paste. Maar 100% zekerheid kan ik je ook niet geven :)

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 10:28
Denk ook dat het allemaal vastligt in standaarden dus dathet zonder probleem zou moeten werken

Icons are overrated

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
Pollewob schreef op 14 december 2002 @ 00:14:
Ti-4200 van MSI is qua grootte niet echt te vergelijken met de Ti-4400 van Leadtek, daar zit namelijk een behoorlijk grote koeler/heatsink op.

Ik denk trouwens wel dat het gaat passen, ik heb (ondanks de verhalen die er bij de introductie van de Gf4 de ronde deden) nog nooit gehoord van iemand waar de videokaart niet op het moederbord paste. Maar 100% zekerheid kan ik je ook niet geven :)
Maar het lijkt me toch niet dat de heatsink doorloopt tot onder het AGP slot.

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:57
Ik heb de KT4 Ultra BSR met Leadtek ti4600 (die heeft zelfde koeler enzo als ti4600) en hij past perfect.

• q3a_manchurian

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Topicstarter
tnx guys
het paste NET, maar het paste

anyway tnx
Pagina: 1