Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

speaker probleem bij laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dell latitude c600, maar nu heb ik dus iedere keer als ik een liedje af speel dat het misvormt klinkt. Als ik dan dus in me laptop knijp bij de speakers is dit over. Komt dit doordat er dan iets los zit of omdat het een plastic behuizing is of gewoon door de speakers zelf ???
En wat kan ik er aan doen?

Verwijderd

via een koptelefoon luisteren

Verwijderd

Topicstarter
via koptelefoon kan je maar met 2 man max luisteren en is de bedoeling dat er meer mee luisteren

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Waarschijnlijk is er iets aan het resoneren inderdaad, zodra je in de laptop knijpt zet je dit vast en is het opgehouden. Lijkt me dat je de laptop moet openslopen en alle rammelende onderdelen in de buurt van het spekalertje (en het speakertje zelf ook) met lijm ofzo moet vastzetten. Tis wel een beetje 0verkill, ik weet het, maar ik zou zo 123 niets anders weten... Mja, externe speakertjes misschien.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz dan maar alleen luisteren met koptelefoon...

hijs iets te duur om helemaal open te slopen.. hd of geheugen vervangen geen probleem maar heel de case... das me iets te gevaarlijk

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
ik zou kijken of er nog garantie op het ding staat, en als je tog wil knutselen denk ik dat het eenlos kontactje is. :'( heel vervelend in sommige gevallen :X

offtopic:
move c&e->avh

Verwijderd

Topicstarter
SmauG schreef op 13 December 2002 @ 17:38:
ik zou kijken of er nog garantie op het ding staat, en als je tog wil knutselen denk ik dat het eenlos kontactje is. :'( heel vervelend in sommige gevallen :X

offtopic:
move c&e->avh
een los kontaktje aan beide kanten??

dan denk ik eerder dat het gewoon resoneren is zoals hierboven al gezegd is...

en de garantie is helaas al verlopen :( zal maar een jaar op omdat ik dacht dat langer alleen geldverspilling was

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 20:56
Heb dit ook gehad met een Compaq Armada 7400.. Bij mij zat de geluidskaart niet helemaal vast. Je kunt laptops over het algemeen redelijk goed open krijgen, dus ik zou zeggen: druk die geluidskaart ff vast en check eventueel meteen de draadjes van je speakers naar je geluidskaar..

Verwijderd

Topicstarter
de geluidskaart kan ik zo bij, daar hoef ik maar 1 plaatje voor los te schroeven
die hangt er gewoon goed in
het is echt mijn speakers, maar om daar bij te komen moet ik heel me laptop uit elkaar halen
bodem plaatjes eruit (3) dan tft scherm los, dan kan ijzeren beugeltje en mobo eruit
dan weer een plaat en mijn ToBo dan kan ik bij mijn speakers, kortom het laatste waar je bij kunt komen zo onderhand
Pagina: 1