Voltage Kyro II ivm P4B533-E?

Pagina: 1
Acties:

• sony
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 22:24
Ik ben eindelijk van plan om m’n pc eens redelijk te upgraden, maar loop nu toch tegen een vraag aan waar ik maar geen antwoord op kan vinden.

Ik ben na veel wikken en wegen uitgekomen op het P4B533-E moederbord van Asus (eigenlijk wou ik de P4PE aanschaffen, maar ik begrijp uit de info die ik overal vind dat deze (nog) niet echt als RAID geschikt is en daar ik dit wel wil….) met een P4 2,4 GHz.

Probleem is alleen dat ik als videokaart de nieuwe Radeon 9500 Pro in gedachten had (en met mij vele anderen ;) )
Daar deze nog niet leverbaar is :( zal ik dus mijn oude videokaart nog even moeten gebruiken: de Hercules Kyro II.

Probleem nu is echter dat het nieuwe MB alleen gebruik kan maken van 1,5V kaarten.

Ik probeer nu al twee weken Hercules op hun 0900 nummer te bereiken (leuke rekening voor m’n baas ;) ) maar daar wordt maar niet opgenomen of na enige minuten in de wacht vlieg ik eruit. Ook op de mail reageren ze niet :( Ik was toch wel wat anders van ze gewend.

Heeft er iemand enig idee of de KYRO II nu op 3,3V of op 1,5V draait?
Ik hoop op 1,5V anders heb ik zo een complete pc in huis, maar kan ik em niet gebruiken omdat ik geen videokaart heb :'(

Verwijderd

Kijk even of je kaart twee inkepingen heeft in de AGP aansluiting. Zo ja dan ondersteund ie 1,5Volt.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 16:15 ]

Verwijderd

Dat is idd de manier.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 16:31 ]

• sony
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 22:24
Ik zal straks gelijk ff kijken naar de kaart.

Hopelijk heeft ie er twee anders ga ik toch wel ff vreselijk balen..... of toch maar een TI4600 halen.