ik weet dat het een vrij standaard vraag is, maar als ik zoek vind ik allemaal verschillende resultaten..
Ik ben van plan mij cpu bij Exile te kopen voor 78 euro en wou er dan ook gelijk een koeler kopen.
Maar ik wil het liefst een stille koeler. Maar niet een extreem duur ding van 30 euro of meer.
Bij www.exile.nl zag ik onder andere:
- Thermaltake Volcano 7 voor 21 euro
- Spire Cooler 5F263B1M3 WhisperRock III 2600+ silent voor 20 euro
- Coolermaster CP5-6J11C-OL Silent Copper plate voor 22 euro
Ik las dat de volcano vaak enorm veel herrie maakt omdat ie zelf de snelheid opschroeft als ie warmer wordt..?
Of kun je hem handmatig instellen en is ie dan wel krachtig genoeg op de lage stand voor een XP1800?
Die Spire vind ik wel duur voor 20 euro aangezien ie er ook voor 11 is.. maarja, hier hebben ze geen verzendkosten, dus scheelt ook best wel..
De Coolermaster schijnt ook vrij stil te zijn, maar is weer niet AMD-certified ofzo.. geen idee of dat wat zegt..
Of zijn er nog andere betaalbare alternatieven?
Ik ben van plan mij cpu bij Exile te kopen voor 78 euro en wou er dan ook gelijk een koeler kopen.
Maar ik wil het liefst een stille koeler. Maar niet een extreem duur ding van 30 euro of meer.
Bij www.exile.nl zag ik onder andere:
- Thermaltake Volcano 7 voor 21 euro
- Spire Cooler 5F263B1M3 WhisperRock III 2600+ silent voor 20 euro
- Coolermaster CP5-6J11C-OL Silent Copper plate voor 22 euro
Ik las dat de volcano vaak enorm veel herrie maakt omdat ie zelf de snelheid opschroeft als ie warmer wordt..?
Of kun je hem handmatig instellen en is ie dan wel krachtig genoeg op de lage stand voor een XP1800?
Die Spire vind ik wel duur voor 20 euro aangezien ie er ook voor 11 is.. maarja, hier hebben ze geen verzendkosten, dus scheelt ook best wel..
De Coolermaster schijnt ook vrij stil te zijn, maar is weer niet AMD-certified ofzo.. geen idee of dat wat zegt..
Of zijn er nog andere betaalbare alternatieven?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ