Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Online Foto Album voor Mod's

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:04
Voor iedereen die graag zijn CaseMod of andere foto's online wil zetten maar geen plek heeft : Mijn nieuwe site :) http://foto.ccme.nl/ Je kan hier gratis aanmelden en dan albums maken waar je foto's + beschrijving neer kan zetten. Dit is ook ideaal als je grote foto's hebt. Er worden automatisch thumbnails gemaakt van 2,5 a 3,5 kb dus ook modemvriendelijk :) en een preview van 20 a 30 kb.

Het is nog wel BETA maar functioneel. De komende weken word er sterk aan de site gewerkt die nog maar 3 dagen bestaan :)

Verwijderd

woei.. jij gaat veel datatraffic krijgen :P

Vraag me af of je server snel genoeg is en dit allemaal trekt.
Een kast op got trekt al gauw een paar 1000 hits.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

het wordt dus een soort van casegallery? of is het meer voor dat je daar fotoz dan uppen en dan hier naartoe linken?

* ReseTTim heeft zelf genoeg webspace dus is niet nodig maar er zijn denk ik wel geinstresseerden

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Tadango
Het is een site waar je foto albums kan maken, ook leuk voor tweakers dus :)
Space zat, nog 6 gig vrij, en anders verhuisd hij naar een nieuwe 80 gig schijf :) Upload is alleen 55 kb / sec dus met meerere mensen kan het wat trager worden, dan wacht je maar even. Het is tenslotte gratis :)

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Wat is DIT dan?!!?

Maar we zullen zien of je provider dat leuk gaat vinden dan ;)

Verwijderd

Deze gaat binnen een week zo traag als stront zijn, je moet voor dit soort ideeen echt een 100Mbit hebben....

• Tadango
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen het gaat gebruiken, allen die gene die nergens anders iets kwijt kunnen. Mijn provider zeurt echt niet, ik heb al zo vaak aan de tel gehangen met hun. Ze meten het niet eens :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
Spam.
Je krijgt nog mail..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.