Toon posts:

Is BEN getikt!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naja, ik dacht, hoe kom ik toch aan die hoge telefoonrekeningen van BEN, dus ik kijken, en wat zie ik daar, allemaal gesprekken van 0,01 sec a 80 eurocent!!!! Das toch nie meer normaal, jah, zo kom ik ook wel aan 16 Euro kosten in het buitenland per maand, 20x geprobeerd iemand te bellen, maar nam niet op, maar ben wel elke keer als ik eblde 80 eurocent in rekening brengen, is dit niet een beetje absurd? Wat moet ik hiermee doen, nu snap ik ook waarom ik andere maanden zo'n hoge rekening had, tis omdat ik vaker in het buitenland ben, maar bel er amper, en dan zie ik op de gespecificeerde rekening dit, allemaal gesprekken aka 80 eurocent van 0,01 minuut, en na een bepaalde datum zijn die gesprekken aka 0,01 min, al 93 eurocent, wat moet ik hiertegen doen?

Meer mensen die hier last van hebben???,

Ook binnenlands vaak gesprekken van 0,01 minuut, maar die zijn wat goedkoper, maar nog

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 13:50 ]

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-08 00:25

BitByter

Prutst dit forum

dat zij je smsjes ja, dat was bij mij ook zo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BitByter op 13-12-2002 13:49 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Een andere provider nemen of bij je huidige provider klagen.

Verwijderd

je kan er niks tegen doen volgens mij, dit zijn waarschijnlijk de startkosten van een gesprek vanuit het buitenland. Heb je zeker net zolang gewacht totdat je ze voice mail kreeg ? ... dom

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:54

Whuzz

Dodgeball!

Niet meer bellen in het buitenland? >:)

ff serieus, ik neem aan dat als je de kosten van te voren had bekeken, je dit wel had kunnen voorzien? Die kosten zullen vast ergens beschreven staan...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

BEN is klote met buitenland bellen. Als je veel naar het buitenland belt kan je het beste KPN of VodaFone nemen :)
Voor de rest is Ben wel ok :*)

Verwijderd

Topicstarter
Jah, maar toch niet voor gewoon de telefoon laten overgaan,
nee, geen voicemail eraan gekregen.
Beetje absurd

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik vond dat ik van Ben ook behoorlijke rekeningen kreeg. Gelukkig is mijn abbo afgelopen en heb ik zo'n gratis abbo van KPN.

Ik had een abbonement van 35 gulden p/m en belde uiteindelijk gemiddeld 30 euro p/m. Zoveel belde ik ook weer niet dacht ik, maarja zal dan toch wel denk ik :(

Verwijderd

Topicstarter
Ehmz, ef een vraagje, welke provider heeft dit dan niet voor in het buitenland telefoon laten overgaan 80 eurocent in rekening brengen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 13:52:
Jah, maar toch niet voor gewoon de telefoon laten overgaan,
nee, geen voicemail eraan gekregen.
Beetje absurd
dan is het idd een beetje raar ! gewoon verhaal gaan halen.. als je alleen gebeld hebt zonder dat er werd opgenomen/voicemail kreeg.. dan lijkt het mij sterk dat daar kosten aan verbonden zijn.

Verwijderd

Een starttarief is heel normaal hoor... Tele2 doet ook niets anders. Het nadeel van een strarttarief is dus wel dat als iemand dus niet opneemt je wel moet dokken...

Het kost BEN toch op dat moment gewoon geld om die verbinding over dat buitenlandse netwerk naar Nederland te maken?

Ik vind het niet meer dan logisch dat ze dit in rekening brengen.

Verwijderd

Topicstarter
yup, was gewoon het gebruik om op het netwerk te bellen zei ben, maar 80 eurocent, woei, das duur grapje, welke provider is het goedkoopst voor buitenland?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 13:58:
Een starttarief is heel normaal hoor... Tele2 doet ook niets anders. Het nadeel van een strarttarief is dus wel dat als iemand dus niet opneemt je wel moet dokken...
Mèt starttarief hoef je toch juist niet te dokken als er niet opgenomen wordt?

Zònder starttarief juist wel, maw: je betaald al per seconde ook al is er nog niet opgenomen. In het buitenland zal het wel als gevolg hebben dat je altijd het starttarief-buitenland betaald, ook als is er nog geen verbinding (omdat je normaal geen starttarief hebt, is er meteen 'verbinding' mbt je kosten).

Duidelijk he? ;)
Ik weet het niet 100% zeker ofzo, maar zo lijkt mij het

Wat je had moeten doen is eerst naar de voorwaarden kijken, voordat je naar het buitenland gaat (om te bellen). Of je neemt een prepaid: geen verrassingen (wel duurder per minuut).
Pagina: 1