Het zit dus zo: Mijn vader is beheerder van een groot kantoorcomplex in eindhoven. Ondanks dat dit in eindhoven ligt is geen mogelijkheid voor een ADSL of kabel verbinding. Hij heeft al van veel huurders gehoord dat dit best lastig is.
Nou zat ik dus te denken, als ik een andere vorm van breedband realiseer en deze dus deel hebben ze toch breedband internet.
Voordelen:
Geen telefoon kosten meer
Huurders tevreden
Maar ik wil dus aan jullie vragen:
-Welke mogelijkheden zijn er? Huurlijk van KPN, sateliet? En wat zijn de kosten, voordelen en nadelen hiervan?
-Hoe is dit het makkelijkste te realiseren? Internet delen dmv een router? Maar kan je dan per user ook een limit opleggen en is het mogelijk om te meten hoeveel verkeer een user gebruikt
-Wat kan ik redelijkerwijs vragen voor zo'n verbinding?
Details:
Ongeveer 10 huurders in het pand, waarschijnlijk veel die mee zullen doen.
4 verdiepingen
Verbinding is bedoel voor surfen en email dus niet voor breedband verslindende servers.
Natuurlijk ga ik eerst kijken hoeveel interesse er voor is.
Nou zat ik dus te denken, als ik een andere vorm van breedband realiseer en deze dus deel hebben ze toch breedband internet.
Voordelen:
Geen telefoon kosten meer
Huurders tevreden
Maar ik wil dus aan jullie vragen:
-Welke mogelijkheden zijn er? Huurlijk van KPN, sateliet? En wat zijn de kosten, voordelen en nadelen hiervan?
-Hoe is dit het makkelijkste te realiseren? Internet delen dmv een router? Maar kan je dan per user ook een limit opleggen en is het mogelijk om te meten hoeveel verkeer een user gebruikt
-Wat kan ik redelijkerwijs vragen voor zo'n verbinding?
Details:
Ongeveer 10 huurders in het pand, waarschijnlijk veel die mee zullen doen.
4 verdiepingen
Verbinding is bedoel voor surfen en email dus niet voor breedband verslindende servers.
Natuurlijk ga ik eerst kijken hoeveel interesse er voor is.