Verwijderd

Topicstarter
Hoi, mijn nokia 3210 heeft geen bereik meer, dus wil ik er wat aan gaan solderen dat ie et weer doet, maar hiervoor zoek ik een schema..

weet iemand toevallig waar ik em vandaan kan halen?
Op google is niet teveel te vinden erover

alvast bedankt

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
tjek je achterplaat, Dat witte kaje, met een grijzige streep,das je geintegreerde antenne. Gaan vak los, helemaal als je optioneel je trilmoter inbouwt of de blauwe ledjes.....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Schopje naar IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
PsYgHo schreef op 13 december 2002 @ 13:51:
tjek je achterplaat, Dat witte kaje, met een grijzige streep,das je geintegreerde antenne. Gaan vak los, helemaal als je optioneel je trilmoter inbouwt of de blauwe ledjes.....
tnx..prob is..dat ik helemaal geen wit iets zie met een grijze streep :P :7

et ding is overgekocht voor (heel weinig :P ) omdat ie simlock vrij is gemaakt ofzow..

hij heeft geen bereik..ik denk dus dat die prutsers de antenne vergeten zijn der in te doen :P

heb je toevallig een pic of een aansluitpunt waarin ik zoiets dergelijks zelf kan maken??

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 11:59

Pogostokje

* twiet *

De antenne is het chassis. Niks prutsers dus, er zit geen antenne in die jij herkent als antenne denk ik. En ik begrijp dat je 'wat' wilt gaan solderen???? Je weet alleen niet wat?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Pogostokje schreef op 14 december 2002 @ 01:25:
De antenne is het chassis. Niks prutsers dus, er zit geen antenne in die jij herkent als antenne denk ik. En ik begrijp dat je 'wat' wilt gaan solderen???? Je weet alleen niet wat?
jep. er moet zowieso aan gesoldeerd gaan worden (er missen wat dingetjes, maar dat heeft niets te maken met bereik .. (meer knopjes die kapot zijn ))
vandaar dat ik graag een schema zoek

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je de achterkant eraf haalt zie je boven de batterij zo'n witte kap zitten met wat zilverkleurige shit er overheen. Dat is je antenne :)

Maare wat denk je te kunnen solderen aan zo'n ding dan? Dat zijn 2 ic's en verder alleen maar een paar SMD componentjes.

[ Voor 33% gewijzigd door Bigs op 14-12-2002 01:47 ]

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 11:15

SpeedBart

Futurama 0wnage

Kijk op deze link hoe ie eruit moet zien:
http://www.inside-gsm.com...inside_nokia_3210_v1.html
Vergelijk dat maar eens met jouw 3210, dat bereik probleem heeft niets met de antenne te maken maar met de cobba, dit is de chip die de ontvangst en het geluid regelt. Ik heb al aardig wat 6210's, 8210's en 3310's gemaakt door de cobba eens goed aan te drukken. Zoek maar eens op cobba op het forum van www.salesplaza.nl

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Pogostokje schreef op 14 december 2002 @ 01:25:
PsYgHo schreef op 13 december 2002 @ 13:51:
dit bedoel ik, met dat witte ding met die grijze streep, oeps net anders om :+ :
Afbeeldingslocatie: http://www.stuntprijzen.net/3210vibra1.gif

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
PsYgHo schreef op 14 December 2002 @ 22:33:
[...]

[...]

dit bedoel ik, met dat witte ding met die grijze streep, oeps net anders om :+ :
[afbeelding]
omg :7
dat ding zit er dus helemaal niet in in deze telefoon..
zal dus zelf een antenne moeten maken

en dan gelijk die cobba controleren :)
ik zal er morgenavond mee eens aan de slag gaan

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm die cobba hoef je dan waarschijnlijk niet eens na te kijken, want zonder die kap ontvangt dat ding echt NIKS. Het aansluitpunt zit trouwens bovenaan, iets links van het midden, zwart stukje plastic met twee gouden puntjes erop.

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op 15 December 2002 @ 13:15:
Hmm die cobba hoef je dan waarschijnlijk niet eens na te kijken, want zonder die kap ontvangt dat ding echt NIKS. Het aansluitpunt zit trouwens bovenaan, iets links van het midden, zwart stukje plastic met twee gouden puntjes erop.
tnx :Y)

even zelf antenne maken dus :S
2 draadjes zolderen :{
Pagina: 1