Toon posts:

Ben en Facturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er net als mij deze maand _alweer_ geen rekening gehad? Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van...

:| :|

Ik heb het geld wel opzij gezet, maar nog vind ik het niet kunnen om al 2 maand geen rekening te sturen.

nu zullen sommige van jullie wel denken, waar zeikt hij over, geen rekening krijgen is toch juist leuk?.. maar de rekeningen komen achteraf toch wel een keer

edit: ik heb een Ben Vaak abo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 13:47 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27

Stewie!

Keen must die!

Nu je het zegt, van één abo al 3 maanden niks gezien

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

heb ook niets gehad, maar hoorde dat ze bezig waren om layout te veranderen van rekeningen en dat daar iets fout mee is gegaan. maar duurt wel lang in elk geval.

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 07:07
Breek me de bek niet open over ben en facturen. Dat is een grote puinhoop daar volgens mij. Ik kreeg rekeningen die niet van mij waren. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Zeker als ze tegen de 200 eur lopen. En toen ik ze niet betaalde werd ik ook nog afgesloten ook....

Woorden schieten te kort ajs je het hebt over de administratie van ben...

:|

Verwijderd

Topicstarter
MaartenP schreef op 13 December 2002 @ 14:12:
heb ook niets gehad, maar hoorde dat ze bezig waren om layout te veranderen van rekeningen en dat daar iets fout mee is gegaan. maar duurt wel lang in elk geval.
Dat lijkt me een smoesje...

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Maar wordt het geld dan wel van je rekening afgeschreven als je de factuur niet krijgt ?

Ik heb me daar namelijk voor heb opgegeven bij Ben (dat het dus automatisch incasso is).

[ Voor 12% gewijzigd door Attilla op 13-12-2002 14:18 ]

• MaartenP
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

ik hoorde het ook alleen maar, weet niet of het waar is. maar bij mij wordt er ook niets afgeschreven dus stapelt zich allemaal op

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 13 december 2002 @ 14:18:
Maar wordt het geld dan wel van je rekening afgeschreven als je de factuur niet krijgt ?

Ik heb me daar namelijk voor heb opgegeven bij Ben (dat het dus automatisch incasso is).
Ik heb geen automatische incasso, omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik iets betaal.

mijn laatste acceptgiro was van oktober.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

ik heb al 3 jaar een abo bij Ben, en het viel mij altijd al op dat ze erg wisselend verstuurd werden. Dan kreeg je 2 maanden nix, en dan binnen 1 maand 3 rekeningen... vindt je het dan gek dat een arm student ff te laat is met betalen (gevolg, gsm is al meerdere malen afgesloten geweest, vaak op de dag nadat ik de rekening verstuurde....).
Ik denk dat er binnenkort wel weer een leuke verzamenling rekeningen op de deurmat zullen liggen....

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
nu je het zegt..

ik heb ook al 2 maandjes geen factuur gehad..
hmzz.. ook maar wat geld opzij zetten dan :)
rare jongen die Ben :P

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Ik dacht al dat ik de enige was die deze maand nog geen factuur had gezien , nu gaat het geld er nog steeds wel netjes automatisch af maar ik zou wel ff een overzicht willen aangezien dat online rekeing gebeuren altijd 3 maand achter loopt. :(

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:55
Mijn laaste rekening is ook van vorig maand ze zijn nu bijna 10dagen te laat maar ja. Ik zie wel waarneer ik hem krijg. Zal morgen wel zijn is heel vaak dat ik ze op zaterdag krijg.

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:56

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hmm ik heb gister mijn rekening betaald van december (factuurdatum 10 december en op 11 december ontvangen). maar heb in november volgens mij geen rekening gehad. wilde al weer gaan bellen, maar is dus een bekend probleem bij ben *D

We've got that ring of confidence

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 16:11
Heb ook al 3 jaar Ben en het wil idd nog wel eens verschilllen wanneer ze de rekeningen versturen. Vooral aan het begin hadden ze hier erg veel problemen mee, kreeg toen ineens 3 rekeningen tegelijk. De laatste tijd krijg ik ze wel redelijk op tijd eigenlijk.

PVOutput: VO18

Pagina: 1