[xp] hotmail probleem

Pagina: 1
Acties:

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
sinds vandaag kan ik mijn eigen hotmail account niet meer in. Ik krijg de medling: kan pagina niet weergeven.
Maar als bij iemand anders mijn account open werkt het wel

En wat ik dus niet snap: als ik de account van m'n broer ophaal thuis doet die het wel??

Wat is dat toch? HEb het al een keer eerder gehad en heb toen maar xp opnieuw geinstalleerd. Heb ik nu helemaal geen zin.

WEet iemand hoe op te lossen? :'(

Verwijderd

XP opnieuw installeren omdat hotmail kuren heeft is niet echt noodzakelijk :z
Het probleem is dus dat Hotmail niet lekker loopt vandaag, en op andere dagen ook wel.
Kreeg vandaag heel vaak: "server is busy" melding, vriend van me weer niet.
Nu draait ie wel, misschien vanmiddag wel weer niet, ligt niet aan jou ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 13:43 ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
tja dit ligt inderdaad aan hotmail. Ik kreeg gisteren de melding nadat ie heel traag mijn logingegevens verwerkt had de melding: deze server is momenteel te druk bezet, probeert u het later nog eens.

• RonaldKlijsen
Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Maar ik zeg al ik krijg dus de melding kan pagina niet weergeven en er blijft een slotje staan in browser.

En het feit dat ik mijn email wel kan lezen op een computer van een ander

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
ik zou even afwachten en kijken of dat ie het morgen wel goed doet

hondennamen.info Openscheermes.nl

• GoodspeeD
  • Laatst online: 10:42
Volgens mij (maar ik zou het eigenlijk echt bij God niet weten :)) de hotmail masterserver naar je locatie in combinatie met je username ofzo. En dat dan net de server die in jou naamreeks zit en bij jou locatie hoort eruit ligt. Dat zou voor mij de enige verklaring zijn dat jij er thuis niet op komt, je broer wel, en jij er op een andere locatie ook wel.

• RonaldKlijsen
tnx Ik hoop dat je gelijk hebt maar de vorige keer kon op een gegeven moment niemand meer op onze computer zijn email lezen. Ben bang dat dit weer gaat gebeuren. :-(
Pagina: 1