Toon posts:

[CDRW] wil niet meer fikken na nieuwe videokaart :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
/me trapt ff af met zun specs :+

350 watt Maxpower PSU
ecs K7S5A
XP2000 (1667@1782mhz)
Geforce 4 TI 4200
512mb sdram
3com nic
sb live
2x wdc 800BB
DVDrom
CDRWdrive
pctv kaart..

nou heb ik vorige week een geforce 4 er in gemeukt.. daarvoor een geforce 2.. :)

en nou zou ik gister een cd branden en dan krigj ik ineens allemaal random fouten :?
k zal strax ff posten wat.. als me pa zun pc klaar is met me CDRW te wissen.. waar nero op mijn pc al een MEDIUM SPEED ERROR gaf..

die CDRW is niet fucked oid.. en me lege cdtjes ook niet :/ ben er 3 verloren door burn errors :/

is dit een brakke psu ?

en mijn pctje deed gister ook wat raar na dat ik de ide kabel van de fikker had gehad.. :? en k deed er een andere op en toen werkte die wel ?

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-03 19:19
Kan psu zijn... maar kan ook je rw drive zijn.
Het zou idd toeval zijn... , maar je hebt dan ook een (overgeklokte) aopen drive. :P

Eenvoudigste manier om te testen of je drive nog goed is om deze eff uit te bouwen en eff in een andere pc hangen.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:44

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Weet je zeker dat het niet komt door het overclocken van die bak? Alles ff op default speeds. Gebruik eens een ander brandprogramma, misschien levert dat wel wat op. Wat zijn de foutmeldingen precies? Leest ie wel cd's goed, of krijg je dan ook al errors (ik bedoel dus gewoon een datacd copieeren naar harddisk met je brander)

[ Voor 3% gewijzigd door Sparhawk op 13-12-2002 17:56 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
hm hij lijkt het weer te doen een paar (iets te harde) rammen tegen dat ding :)

(iets te hard.. k mocht ff 2 plastic ringen gaan verlijmen zo dat de cd niet allekanten uitsjeest)

net 3x cdrw volgebakken en gewist.. en geen errors meer :D tot zo ver..

dat is dus 12 speed..
nu een normale CDR er in op 12 speed :)
en dan de volgende keer weer 16 -> 24 -> 32 -> 40 :)
en kijken waar die kapt :)

woei en hij werkt op 12x

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 20:44 ]