Toon posts:

nvidia watermerk

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heleuw

Telkens wanneer ik een game opstart krijg ik men rechter benedenhoek een superirriterend watermerk achtig Nvidia icoon van ongeveer 3*3

Iemand een idee hoe ik da domme ding uit krijg ik vind geen optie en heb gezocht in de search op watermerk,... niks gevonde !

Tank joe

G4 Ti4600
Windows Me
(en ik vind de versie van die *** driver niet :) )

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 12:13
Rechtermuisknop op de desktop->eigenschappen->tabje van nVidia-> geavanceerd-> daar moet het ergens staan: "toon nVidia logo bij opstarten Open GL iets.. ofzo"

[ Voor 11% gewijzigd door Swop1200 op 13-12-2002 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
can't find it ECHT niet dacht ook wel dat het zo simpel moest zijn maar echt ik vind het NIET

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 13:30:
can't find it ECHT niet dacht ook wel dat het zo simpel moest zijn maar echt ik vind het NIET
Ik heb geen GeForce meer, anders zou ik gauw even controleren waar 'ie ook alweer stond, maar die optie voor het nVidia logo zit dus wèl in de drivers. Blijkbaar kijk je er toch flink naast.

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 13-12-2002 13:33 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk ben ik zwaar lomp bezig :)
maar heb er al vaak naar gezocht
zou het iets met keystone te make kunnen hebbe heb trouwens geen idee wat die keystone is :s

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 12:13
Jammer, ik zit hier op m'n stage en heb hier geen nVidia drivers geïnstalleerd...

Rechtermuisknop op je bureaublad,
eigenschappen,
klik op tabblad "instellingen",
daarna geavanceerd,

Klik daarna ff alle menu's door die tussen de opties die nVidia allemaal aanbied op dit tabblad. Daar moet het echt ergens tussenstaan.

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik het heb !

HEIL GOT :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Opgelost dus. Volgende keer zelf ajb even zoeken, dit is vrij makkelijk te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.