Toon posts:

DVD+R/RW of combo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi mensen,

sorry misschien is deze vraag veel gesteld maar ik kan niet met die search zoeken. Daarom bij deze:

Ik twijfel of ik een DVD+R/RW of een combi zal kopen waarmee ik dan ook -R/RW kan fikken. Het enigste wat ik zou willen weten is of een standalone DVD-speler een DVD+R leest. Kan iemand me hiermee helpen.

Thx!

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er is helaas geen simpel antwoord op te geven, de ene standalone zal het wel zonder problemen kunnen, de andere niet. Je zit dan ook nog met de verschillende merken DVD-R schijven en DVD+R schijven, ook daar is verschil in. Het beste kun je een combo kopen en verschillende merken uitproberen!

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:31

Nakebod

Nope.

Ik kan alleen spreken uit ervaring met me eigen fikker, en heb een DVD-RW ding, en de stand alone dvd speler hier leest iig wel deze DVD's, van verschillende merken. (Versatim en no name spindel)

Veelal is het nu nog, dat een DVD+R(W) schijf duurder is dan een DVD-R(W).
Dus economisch gezien is het nu eigenlijk wel een goed plan om een combo te kopen.
Je hebt dan voordeel van beide formaten, en je kan wel eens switchen voor het formaat (Niet alle DVD spelers willen + lezen, en sommige juist weer geen -)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen