Toon posts:

Ts21i abbo van gsmstunter, nog geen telefoon.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via www.gsmstunter.nl dat gratis abbo met de Ts21i besteld. Nou krijg ik ondertussen al een rekening van KPN dat de abbonementskosten van me rekening worden geschreven. Maar ik heb nog helemaal geen telefoon en abbo binnen :|
Heeft iemand hier wel eens problemen mee gehad bij gsmstunter? Of moet ik nog maar een weekje aanzien, en komt die handel vast wel, maar loopt het gewoon storm en is het moeilijk bij te houden. :?

Een maat van mij heeft het ook gedaan (iets eerder) en die heeft alles al ontvangen.

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Wie heeft er nog geen problemen gehad met gsmstunter kun je beter vragen. Heel internet staat vol met klaagzangen tegen ze. Ikzelf heb een Mobile 120 abbo besteld (gratis), maar nog niks ontvangen. Al 6 e-mails gestuurd, naar alle adressen van ze, en met ontvangst en leesbevestiging enzo. Daarnaast probeer ik ze elke dag te bellen, maarja, je krijgt ze nooit aan de lijn.

Al met al vind ik het maar een kut bedrijf. Vrienden van me hebben er besteld en wel spul gekregen. Al moet ik nog zien dat ze die betaling krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Raafz0r schreef op 13 December 2002 @ 13:24:
Wie heeft er nog geen problemen gehad met gsmstunter kun je beter vragen. Heel internet staat vol met klaagzangen tegen ze. Ikzelf heb een Mobile 120 abbo besteld (gratis), maar nog niks ontvangen. Al 6 e-mails gestuurd, naar alle adressen van ze, en met ontvangst en leesbevestiging enzo. Daarnaast probeer ik ze elke dag te bellen, maarja, je krijgt ze nooit aan de lijn.

Al met al vind ik het maar een kut bedrijf. Vrienden van me hebben er besteld en wel spul gekregen. Al moet ik nog zien dat ze die betaling krijgen.
Heb jij ook al wel een rekening van KPN gekregen dan? Want gsmstunter heeft dus wel bij KPN opgegeven, dus ik kan wel lekker voor het abbo betalen, terwijl ik het niet ontvangen heb |:(