Toon posts:

mp3's achterelkaar afspelen zonder kleine pauze ertussen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.810 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er programma dat mp3-tjes achterelkaar kan afspelen zonder pauze tussen de nummers?

Die pauze is namelijk erg kl*te in geval van mp3 songs die van een aanelkaar gemixte CD afkomen. WinAmp3 en Windows Media Speler 8 laten nog altijd een pauze van een halve seconde tussen de nummers horen...

Iemand een oplossing?

  • mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 12:46

mokumouse

LOLstoel User

zoek ff op www.winamp.com zijn zat plug-ins voor.

Blaat...


  • BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
als je 2.81 gebruikt kan je naar preferences gaan... output... DirectSound configure... other... remove silence at the beginning / end of track

Verwijderd

De nieuwe winamp kan je em gewoon overlaten lopen naar het volgende lied

Verwijderd

Topicstarter
okeej, bedankt! ja het werkt :) joepie

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 13:51 ]


Verwijderd

CrossFading heet die plugin. En die zit standaard in 2.81

  • Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
en kwa branden kun je met nero ook wel ergens een vinkje zetten ;)

Verwijderd

Topicstarter
jaja of met roxio disc-at-once geloof ik, is alweer een tijdje geleden, vandaar... :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat crossfading moet ik absoluut niet hebben! WinAmp 3 gaat nu een beetje zelf het begin van het tweede nummer door het eind van het eerste heen mixen! Klinkt voor geen meter, wordt meestal een brei van trommels :)

Crossfading uitgezet, DirectSound Output enabled, Buffersize 1999 ms en Pre Buffersize op 1581 ms gezet. Maar ik hoor nu toch nog een miniscule hapering tussen de nummers :(

Ik heb toen twee "no gap" plugins gedownload en die staan nu uitgepakt in de directory plugins, maar moet ik deze nog activeren? Hoe?

Verwijderd

Makkelijke (en erg goed werkende) oplossing voor geen pauzes in Winamp3:
In preferences -> audio:
Alles uitzetten behalve: "Use DirectSound output" en "Remove Silence"
Tadah, geen gaps meer :)

  • makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 13:04

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Coolplayer, en opgelost!

Nou ja, denk ik, weet het eigenlijk helemaal niet maar vind coolplayer stukken fijner als winamp. Basic, snel, goed, skinnable, klein, en heeeeeel weinig proc en geheugen utilisation!

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)


Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 16:16:
Dat crossfading moet ik absoluut niet hebben! WinAmp 3 gaat nu een beetje zelf het begin van het tweede nummer door het eind van het eerste heen mixen! Klinkt voor geen meter, wordt meestal een brei van trommels :)

Crossfading uitgezet, DirectSound Output enabled, Buffersize 1999 ms en Pre Buffersize op 1581 ms gezet. Maar ik hoor nu toch nog een miniscule hapering tussen de nummers :(

Ik heb toen twee "no gap" plugins gedownload en die staan nu uitgepakt in de directory plugins, maar moet ik deze nog activeren? Hoe?
Dat kan je instellen :*)

Verwijderd

Topicstarter
wat? :) hoe?

  • sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:34

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

sonique kon (kan?) het ook altijd wel goed. is alleen al lang geleden dat ik die gebruikte.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Pagina: 1