[ASP.NET] Wijzigingen worden niet doorgevoerd :?

Pagina: 1
Acties:

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik zit met een heel vreemd probleem dat ineens opkwam tijdens het ontwikkelen van een web form. Wijzigingen die ik maak in de code-behind file lijken niet meer doorgevoerd te worden. Ik heb in de Page_Load() functie al wat opdrachten toegevoegd om te kijken of die worden uitgevoerd (veranderen van de Text-property van een label, Response.End(), een Trace variabele toevoegen etc.), maar ze worden dus niet uitgevoerd. Wijzigingen in de aspx-file zelf (variabelen in de Page directive bijv.) worden wel doorgevoerd.

Ik heb de DLL en PDB in de \bin directory al weggemieterd, in de temporary ASP.NET files directory ook, m'n webserver opnieuw opgestart en m'n hele computer zelfs ook al, maar het wil maar niet baten. Zie ik iets simpels over het hoofd? :? Ik snap er niets van

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Wordt je PageLoad wel uitgevoerd?

https://fgheysels.github.io/

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:27

mulder

ik spuug op het trottoir

Compileer je wel opnieuw?

oogjes open, snaveltjes dicht

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
|:( Autoeventwireup stond op false |:( Ik heb hier niet aan lopen prutsen verder :?

tnx whoami ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Als je wijzigingen aanbrengt in de code behind file, moet je altijd opnieuw compileren.
Zodra er een nieuwe dll file is aangemaakt zou daar de nieuwe code in moeten zitten.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ja ik compileerde wel, maar Page_Load werd niet automatisch uitgevoerd, omdat Autoeventwireup ineens uit stond. Maar het werkt nu allemaal weer :)

Pagina: 1