Ik zit met een heel vreemd probleem dat ineens opkwam tijdens het ontwikkelen van een web form. Wijzigingen die ik maak in de code-behind file lijken niet meer doorgevoerd te worden. Ik heb in de Page_Load() functie al wat opdrachten toegevoegd om te kijken of die worden uitgevoerd (veranderen van de Text-property van een label, Response.End(), een Trace variabele toevoegen etc.), maar ze worden dus niet uitgevoerd. Wijzigingen in de aspx-file zelf (variabelen in de Page directive bijv.) worden wel doorgevoerd.
Ik heb de DLL en PDB in de \bin directory al weggemieterd, in de temporary ASP.NET files directory ook, m'n webserver opnieuw opgestart en m'n hele computer zelfs ook al, maar het wil maar niet baten. Zie ik iets simpels over het hoofd?
Ik snap er niets van
Ik heb de DLL en PDB in de \bin directory al weggemieterd, in de temporary ASP.NET files directory ook, m'n webserver opnieuw opgestart en m'n hele computer zelfs ook al, maar het wil maar niet baten. Zie ik iets simpels over het hoofd?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia