Hoi,
Mijn vader heeft mij de "opdracht" gegeven om een digitale camera te kopen. met een maximaal te besteden bedrag van 300 € (ook echt niet meer). De camera is voor huis tuin en keuken gebruik, maar we willen natuurlijk wel het beste voor ons geld.
Na een aantal vergelijkingen en gebruikers ervaringen door te hebben gelezen, is mijn oog gevallen op de Fujifilm A204 finepix voor 266€ te koop bij o.a. digitalecamera.nu
De specificaties die hier onder staan zijn wel ongeveer wat we willen. alleen van het opslag medium heb ik niet zo veel verstand. Zou iemand daar nog iets dieper op in willen gaan?
specificaties:
Resolutie max. - 1600 x 1200
Beeldpunten - 2 megapixel
Lens - 38 - 114 mm
Optische zoom - 3 x
Digitale zoom - 2,5 x
Gevoeligheid - onbekend
Scherpstelling - automatisch
Zoeker - optisch, LCD
LCD-display (inch) - 1,5
Geluidsopname - nee
Geheugen (standaard) - 16 MB
Opslagmedium - XD picture card
Interface - USB
Besturingssysteem - PC, Mac
Gewicht - 185 gram
Afmetingen (H x B x D) - 100 x 65 x 52
voor meer gegevens zie: http://www.fuji.nl/prod/digicam/A204/index.htm
Kan iemand mij vertellen of dit een goede aankoop is (positieve / negatieve punten)? en zou iemand een paar fototjes kunnen posten zodat ik ze even kan zien!?
BTW: Het is mij opgevallen dat deze camera nog niet zo vaak voorbij is gekomen op GOT - tenminste als ik goed gekeken heb!
Mijn vader heeft mij de "opdracht" gegeven om een digitale camera te kopen. met een maximaal te besteden bedrag van 300 € (ook echt niet meer). De camera is voor huis tuin en keuken gebruik, maar we willen natuurlijk wel het beste voor ons geld.
Na een aantal vergelijkingen en gebruikers ervaringen door te hebben gelezen, is mijn oog gevallen op de Fujifilm A204 finepix voor 266€ te koop bij o.a. digitalecamera.nu
De specificaties die hier onder staan zijn wel ongeveer wat we willen. alleen van het opslag medium heb ik niet zo veel verstand. Zou iemand daar nog iets dieper op in willen gaan?
specificaties:
Resolutie max. - 1600 x 1200
Beeldpunten - 2 megapixel
Lens - 38 - 114 mm
Optische zoom - 3 x
Digitale zoom - 2,5 x
Gevoeligheid - onbekend
Scherpstelling - automatisch
Zoeker - optisch, LCD
LCD-display (inch) - 1,5
Geluidsopname - nee
Geheugen (standaard) - 16 MB
Opslagmedium - XD picture card
Interface - USB
Besturingssysteem - PC, Mac
Gewicht - 185 gram
Afmetingen (H x B x D) - 100 x 65 x 52
voor meer gegevens zie: http://www.fuji.nl/prod/digicam/A204/index.htm
Kan iemand mij vertellen of dit een goede aankoop is (positieve / negatieve punten)? en zou iemand een paar fototjes kunnen posten zodat ik ze even kan zien!?
BTW: Het is mij opgevallen dat deze camera nog niet zo vaak voorbij is gekomen op GOT - tenminste als ik goed gekeken heb!
Apple en Joppiesaus all the way