BEN wil graag klanten behouden **Ben bonus**

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik kreeg net een telefoonje (dat gebeurt wel eens op een gsm :P) en dat was iemand van Ben.
Ze hebben van af nu een actie en dat heet Ben Bonus, dit houd het volgende in:

Als je 1 jaar abbonee bent dan krijg je per 1 euro op je factuur 1 ben bonus punt, als je 2 jaar abbonee bent dan krijg je voor 1 euro op je factuur 2 punten, voor 3 jaar 3 punten per euro.

Voor deze punten kan je diverse dingen halen, ik krijg daar nog een catalogus van thuisgestuurd, maar dit moest ook op www.ben-online.nl te vinden zijn volgens hem.

Het was een hele nette man die mijn overigens ter woord stond, want hij vroeg netjes of het gelegen kwam dat hij belde en controleerde ook of hij mij echt aan de telefoon had.

Maar het discussiepunt is eigenlijken een beetje van: "Waarom doet Ben dit ?"
Zijn ze bang dat ze klanten verliezen ?
En zoja, waarom doen ze dit bij mij ik heb namelijk pas sinds vorige week vrijdag mijn mobiel binnen. :?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:47
Dat Ben® Bonus dat bestaat al een aantal jaar hoor ;) ...

• Attilla
VHware schreef op 13 December 2002 @ 12:27:
Dat Ben® Bonus dat bestaat al een aantal jaar hoor ;) ...
Hmm diegene aan de telefoon vertelde dat het een nieuwe dienst was. :?

• Mental T
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-06 21:23
[Airwolf] schreef op 13 december 2002 @ 12:28:
[...]

Hmm diegene aan de telefoon vertelde dat het een nieuwe dienst was. :?
Niet dus, want bij het afsluiten van mijn abbonnement een half jaar geleden kreeg ik hier direct al post over.
Mooie vehalen dus van die man. :O

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:47
Ik dacht dat ze het al in 2000 ingevoerd hadden dus 2-3 jaar zoiets nu

• Attilla
Mja goed, ik hou dat soort diensten niet echt bij.
Naja, laat maar zakken het topic dan. :P

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik ben al ruim een jaar geen klant meer van Ben, maar krijg nog altijd alle shit van Ben Bonus toegestuurd. Het aantal bonuspunten blijft oplopen...

Ben® een beetje de weg kwijt . . .

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Ik heb ben bonus geloof ik al iets van anderhalf jaar.
Wordt in ieder geval aan de hand van je factuur gedaan, heb nu pas iets van 680 punten dus het schiet niet echt heel erg snel op.
Je kunt er trouwens wel leuke dingetjes voor krijgen.
Bv ook headsets voor mobieltjes, enige ding is dat je dan wel best wat punten nodig hebt.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
airwolf, voordat je een topic start moet je je wel houden aan de regels van dit forum, over het openen van een topic gelden de regels die hier genoemd worden.

Als je de search gebruikt en zoekt op de woorden Ben Bonus dan vind je o.a. deze topics:Ben Bonus? en Gebeld door ben?

suc6

Verwijderd

Ben = aardig, bonus punten schieten best wel op met rekeningen van 231 Euro.

Ze sturen zelfs op je verjaardag een slinger op met "Ben Jarig"
:7

Verwijderd

Het antwoord is simpel. Ik studeer commerciele economie (ben bijna afgestudeerd) en in het eerste jaar hebben ze mij getracht te leren dat een bestaande klant behouden slecht 10% kost van de kosten die nodig zijn om een nieuwe klant te winnen. Dus daarom doet ben dit.

Verwijderd

Haha Airwolf, ik heb ooit eens precies zo'n topic geopend :)

Zie de eerste searchresult in de post van larsemanneke.

• Attilla
larsemenneke schreef op 13 december 2002 @ 13:38:
airwolf, voordat je een topic start moet je je wel houden aan de regels van dit forum, over het openen van een topic gelden de regels die hier genoemd worden.

Als je de search gebruikt en zoekt op de woorden Ben Bonus dan vind je o.a. deze topics:Ben Bonus? en Gebeld door ben?

suc6
Probeer je me hier nou specifiek mee te narren ??
Als je iets tegen me heb, want je best wel waar ik het over heb ... ik heb je toegevoegd op msn. Chat even met me.
Je weet dat ik best weet hoe de search werkt, alleen op het moment niet optimaal dus vind niet iedereen hetzelfde, daarbij ken ik ook de regels.

Daarbij hebben deze 2 topics helemaal niks met mijn vraagstelling te maken die ik in mijn topicstart zet.
[Airwolf] schreef op 13 december 2002 @ 12:25:
Maar het discussiepunt is eigenlijken een beetje van: "Waarom doet Ben dit ?"
Zijn ze bang dat ze klanten verliezen ?
En zoja, waarom doen ze dit bij mij ik heb namelijk pas sinds vorige week vrijdag mijn mobiel binnen. :?
Dus zelfs al is het al een eerder langsgeweest, is er altijd nog het discussiepunt om over verder te praten. Dus als je iemand helpt, kijk dan ook bij wie en lees zorgvuldig zijn of haar topicstart.

• Attilla
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 13:49:
Het antwoord is simpel. Ik studeer commerciele economie (ben bijna afgestudeerd) en in het eerste jaar hebben ze mij getracht te leren dat een bestaande klant behouden slecht 10% kost van de kosten die nodig zijn om een nieuwe klant te winnen. Dus daarom doet ben dit.
Mja ok, dat lijkt me een logisch verklaring.
Echter, waarom nemen ze dan mij en niet iemand die aan het eind van zijn abbo periode zit. Het is namelijk zo dat ik dus een 2 jarige abbo heb bij Ben en dus zoiezo toch nog 2 jaar aan hun vast zit. :+
Pagina: 1