Philips 109p40 piept

Pagina: 1
Acties:

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb net een nieuw beeldscherm gekocht maar hij piept als de tering constante toon heel naar
ook in dos dus licht denk ik niet in windows

klopt dit wel of is er iets mis mee ?

Smile !!!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

Wallie

Herr

Xiric schreef op 13 december 2002 @ 12:23:
Ik heb net een nieuw beeldscherm gekocht maar hij piept als de tering constante toon heel naar
ook in dos dus licht denk ik niet in windows

klopt dit wel of is er iets mis mee ?
Wat denk je zelf? :+

Gewoon ff Philips bellen, krijg je een niet piepende :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Xiric
  • Niet online
net gebeld moet em op een geaard stopcontact zetten
een half uur aanlaten en dan moet et mischien over zijn

Smile !!!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

pff. heb ik ook gehad met een 109P40, alleen die deed het alleen bij lage resoluties (dos), gewoon op laten halen, dan krijg je tenminste een nieuwe terug aangezien je nog binnen de DOA termijn zit.

Verwijderd

Dan krijg je geen nieuwe terug maar een refurbished, mijn LG monitor heb ik ook laten vervangen wegens vervormingen in het beeld. In de connector van de 'nieuwe' zat een deuk :( Heb ik er zelf maar uit gebogen, ma goed je krijgt dus geen nieuwe :{

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 12:01

Rudios

Lost in space?

Ff snel wat vragen, ik heb een 109s40, hebben jullie ook zo veel last van Moiré ?
Ik heb overal vette moiré alleen op resol. 1024*768 niet. Of hebben alle 109 series van Philips dat?

Whole lot of stars ***

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:49:
Dan krijg je geen nieuwe terug maar een refurbished, mijn LG monitor heb ik ook laten vervangen wegens vervormingen in het beeld. In de connector van de 'nieuwe' zat een deuk :( Heb ik er zelf maar uit gebogen, ma goed je krijgt dus geen nieuwe :{
Als je bij Philips binnen 1 (of was het nou 2?) weken na aankoop belt dan krijg je een nieuwe.

[ Voor 3% gewijzigd door Wallie op 13-12-2002 16:59 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Xiric
  • Niet online
maandag word er een nieuwe bezorcht :)

Smile !!!

• tec

tec

TEC

Wallie schreef op 13 december 2002 @ 16:59:
[...]

Als je bij Philips binnen 1 (of was het nou 2?) weken na aankoop belt dan krijg je een nieuwe.
2

• tec

tec

TEC

Xiric schreef op 13 december 2002 @ 17:35:
maandag word er een nieuwe bezorcht :)
Niet om je ongerust te maken, maar ik heb hier 4 a 5 van die schermen gehad (als het er niet meer waren) en met elk scherm was er wel iets mis, dooie pixel, blauwe vlekken, piepen, brommen.. hoop voor je dat de nieuwe wel okay is.

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bij mij was de pieptoon niet meer hoorbaar toen ik de resolutioe van 1280x1024 naar 1280x960 veranderde! Is tevens een 'echte' 4:3 verhouding, dus alleen maar goed eigenlijk.
Pagina: 1