Smile !!!
Wat denk je zelf?Xiric schreef op 13 december 2002 @ 12:23:
Ik heb net een nieuw beeldscherm gekocht maar hij piept als de tering constante toon heel naar
ook in dos dus licht denk ik niet in windows
klopt dit wel of is er iets mis mee ?
Gewoon ff Philips bellen, krijg je een niet piepende
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
net gebeld moet em op een geaard stopcontact zetten
een half uur aanlaten en dan moet et mischien over zijn
een half uur aanlaten en dan moet et mischien over zijn
Smile !!!
pff. heb ik ook gehad met een 109P40, alleen die deed het alleen bij lage resoluties (dos), gewoon op laten halen, dan krijg je tenminste een nieuwe terug aangezien je nog binnen de DOA termijn zit.
Verwijderd
Dan krijg je geen nieuwe terug maar een refurbished, mijn LG monitor heb ik ook laten vervangen wegens vervormingen in het beeld. In de connector van de 'nieuwe' zat een deuk
Heb ik er zelf maar uit gebogen, ma goed je krijgt dus geen nieuwe
Ff snel wat vragen, ik heb een 109s40, hebben jullie ook zo veel last van Moiré ?
Ik heb overal vette moiré alleen op resol. 1024*768 niet. Of hebben alle 109 series van Philips dat?
Ik heb overal vette moiré alleen op resol. 1024*768 niet. Of hebben alle 109 series van Philips dat?
Whole lot of stars ***
Als je bij Philips binnen 1 (of was het nou 2?) weken na aankoop belt dan krijg je een nieuwe.Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:49:
Dan krijg je geen nieuwe terug maar een refurbished, mijn LG monitor heb ik ook laten vervangen wegens vervormingen in het beeld. In de connector van de 'nieuwe' zat een deukHeb ik er zelf maar uit gebogen, ma goed je krijgt dus geen nieuwe
[ Voor 3% gewijzigd door Wallie op 13-12-2002 16:59 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
2Wallie schreef op 13 december 2002 @ 16:59:
[...]
Als je bij Philips binnen 1 (of was het nou 2?) weken na aankoop belt dan krijg je een nieuwe.
bij mij was de pieptoon niet meer hoorbaar toen ik de resolutioe van 1280x1024 naar 1280x960 veranderde! Is tevens een 'echte' 4:3 verhouding, dus alleen maar goed eigenlijk.
Pagina: 1