Teufel speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 19:53

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Ik overweeg een Yamaha RXV 496 Dolby Digital receiver te kopen, waarvoor ik ook nog speakers zoek.
Ik heb aardig wat positieve berichten over Teufel (www.teufel.de) speakers gehoord, heeft iemand ervaring met dit merk?
De M80/800 en Theater 1 sets vallen mooi binnen m'n budget, maar ik vraag me af hoe de muziek kwaliteit bij gewoon stereo gebruik is.
Zijn d'r voor zo'n 1500 gulden betere alternatieven?

Verwijderd

Ik heb zelf voor mijn Hifi (Dolby surround) B&W f500,- of dat per 1 of per 2 was weet ik niet meer. Maar die horen perfect en zijn zeker geen miskoop. Heb ze in de winkel beluistert maar tja dat gaat wat moeilijk op een website.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14

Jag

Laat ik er dit over zeggen, ik heb er geen ervaring mee in de zin van dat ik ze zelf gehoord heb, maar ik weet wel dat de 80-serie speakers met een 825 sub, een hoog cijfer kreeg in Audio (Duits HiFi blad). Hetzelfde voor dat theatre systeem. Zelf heb ik waarschijnlijk liever een set van B&W (ik heb de 604's), maar die zijn wel een stuk duurder.

Jag

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zelfde in de Car Hifi wereld. Teufel is een merk, dat net onder de grote jongens is gaan zitten met een opmerkelijke prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben met woofers en compo's menig testje verrast met een hoge score. De reputatie is gezet, je zal waarschijnlijk geen miskoop doen met dit merk.

Verwijderd

ach joh gewoon voor een z-5500 van logitech gaan, zit je altijd goed ;) :D

Verwijderd

TS heeft inmiddels vast wel een keuze gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 19:02 ]

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 23:06

rossinl

Audio/Videophile

uh wtf :? Je gaat posten op een topic van 6 jaar geleden ?! |:( 8)7
Volgens mij een nieuwe record... _/-\o_

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Mja, oke.... Deze mag dus dicht

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.