Toon posts:

Amd Tbird b-versie

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik weet niet of dit off-topic is maar ik waag 't er maar op.

Ik wil graag m'n computer upgraden met o.a. een nieuwe processor. Ik heb nu een asus A7v rev 1.01 met een duron 600@850. Dit betekent dat ik of een Duron tot 950 mhz zou kunnen plaatsen of een Athlon Tbird, maar dan alleen de zgnmd. b-versie. Nu kan ik bij pricewatch geen Tbird b-versie vinden.
Weet iemand misschien waar deze jongens nog te koop zijn?

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

b versie houdt in dat het een 100 (200 ddr) fsb heeft. Deze worden voor zover ik weet niet meer gemaakt. Deze is nog een b versie volgens mij

http://www.pcboulevard.com (uit de pricewatch)

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik misschien een Tbird met een fsb van 133 kunnen draaien op m'n A7v? Ik kan met m'n mobo wel de fsb opkrikken. Of ik 133 mhz haal weet ik niet, maar ook al is de proc dan een beetje underclocked...een flinke performancewinst heb ik dan wel :))

Verwijderd

a7v ..ja dacht het wel, ik draai zelf op mijn A7M een 1,33 @ 133 mhz bus, mp10 dus. ja kan fsb opkrikken ja.. maar vergeet niet dat deze proc standaard al lekker subtropisch warm worden :P

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
ik heb nog een Atlon TB 900 100mhz fsb liggen interesse?

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Dit hoort in dit topic thuis:
''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3
Je zou het ook aan de plaatselijke hardware boer kunnen vragen :+

[ Voor 33% gewijzigd door BigFast op 13-12-2002 12:41 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
We zijn op GoT geen 2e hands veilingsite of zo ;) Probleem wat je hebt is dat die cpu's al een poos niet meer gemaakt worden dus een nieuw exemplaar kun je hoogstwaarschijnlijk op je buik schrijven. Check de V&A en enkele veilingsites zou ik zeggen of zie van de upgrade af en steek je centen in meer up to date spul :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.