Toon posts:

[Windows toets] Deze toets zit vast....

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel simpel probleem: een van mijn Windows toetsen zit vast en blijft daarom maar events afvuren. Hierdoor kan ik geen e en geen r mere intoetsen zonder dat de verkenner of dat uitvoeren opstart. Ik heb nu maar softwarematig die toets uitgeschakeld. Maar dat vind ik gen goede oplossing, weet iemand wat beters? :>

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56

Outerspace

Admin General Chat
de toets even schoonmaken? even de knop er afhalen en dan schoonmaken!

Wauw, een sig!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

Rival24

I'll Be Back

Djeez...... how hard could this be... :S

- Koop een nieuw toetsenbord
- FIX je toetsenbord

|:(

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

ROFL, óf hij zit hardwarematig vast > Zie hierboven

Hij kan ook 'softwarematig vastzitten' > Druk nog een keer op die toets en je bent er van af...

offtopic:
n00b van de week nominatie? :X

Dividend for Starters

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:28
Wat ook wel eens helpt is er een paar keer op drukken. Ik bedoel dan niet gewoon drukken, maar een paar keer zeer snel er op drukken (als er in op raggen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 12:04:
Ik heb een heel simpel probleem: een van mijn Windows toetsen zit vast en blijft daarom maar events afvuren. Hierdoor kan ik geen e en geen r mere intoetsen zonder dat de verkenner of dat uitvoeren opstart. Ik heb nu maar softwarematig die toets uitgeschakeld. Maar dat vind ik gen goede oplossing, weet iemand wat beters? :>
Als het een simpel probleem is waarom post je het dan :X :X

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dicht doordat het een redelijk nogal eenvoudige vraag is en dat trekt alleen maar onzin-replys aan.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dicht doordat het een redelijk nogal eenvoudige vraag is en dat trekt alleen maar onzin-replys aan.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.