Ik heb een heel simpel probleem: een van mijn Windows toetsen zit vast en blijft daarom maar events afvuren. Hierdoor kan ik geen e en geen r mere intoetsen zonder dat de verkenner of dat uitvoeren opstart. Ik heb nu maar softwarematig die toets uitgeschakeld. Maar dat vind ik gen goede oplossing, weet iemand wat beters?
de toets even schoonmaken? even de knop er afhalen en dan schoonmaken!
Wauw, een sig!
Djeez...... how hard could this be... 
- Koop een nieuw toetsenbord
- FIX je toetsenbord
- Koop een nieuw toetsenbord
- FIX je toetsenbord
ROFL, óf hij zit hardwarematig vast > Zie hierboven
Hij kan ook 'softwarematig vastzitten' > Druk nog een keer op die toets en je bent er van af...
Hij kan ook 'softwarematig vastzitten' > Druk nog een keer op die toets en je bent er van af...
offtopic:
n00b van de week nominatie?
n00b van de week nominatie?
Wat ook wel eens helpt is er een paar keer op drukken. Ik bedoel dan niet gewoon drukken, maar een paar keer zeer snel er op drukken (als er in op raggen)
Verwijderd
Als het een simpel probleem is waarom post je het danVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 12:04:
Ik heb een heel simpel probleem: een van mijn Windows toetsen zit vast en blijft daarom maar events afvuren. Hierdoor kan ik geen e en geen r mere intoetsen zonder dat de verkenner of dat uitvoeren opstart. Ik heb nu maar softwarematig die toets uitgeschakeld. Maar dat vind ik gen goede oplossing, weet iemand wat beters?
Dicht doordat het een redelijk nogal eenvoudige vraag is en dat trekt alleen maar onzin-replys aan.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()