Ligt het nou aan mij of isset forumpje veel sneller geworden?
Good work Kees.
Good work Kees.
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Verwijderd
weet je hoe dat komt? Heel veel mensen weten nog niet dat ie het weer doet. Dus veel minder loadWimbopuntnl schreef op 13 december 2002 @ 11:57:
Ligt het nou aan mij of isset forumpje veel sneller geworden?
Good work Kees.
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door 41728 op 13-12-2002 12:00 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
mja voor mij net te laat.. ik zat op school al de hele tijd te refreshen, maar ben inmiddels al weer thuisVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 11:58:
Joepie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk weer wat te doen op school
ik kreeg net nog een #1 tijdens inloggen. F5 en 't ging weer goed..... ik zat ook al aan mn cache te denken, maar misschien dat GoT nog ff aanknippert (TL-balk-effectWimbopuntnl schreef op 13 december 2002 @ 11:59:
K zit al sinds n uur of 9 te Refreshen![]()
Nog meer mensen die soms nog nu nog wel eens een error krijgen, of is dat mijn history?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Dat krijg je als 10.000 GoTters tegelijk proberen aan te melden, dat kan de server net niet aan.jwbagger schreef op 13 december 2002 @ 12:01:
[...]
ik kreeg net nog een #1 tijdens inloggen. F5 en 't ging weer goed..... ik zat ook al aan mn cache te denken, maar misschien dat GoT nog ff aanknippert (TL-balk-effect)
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
blup
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mr. Liu schreef op 13 december 2002 @ 12:02:
[...]
Dat krijg je als 10.000 GoTters tegelijk proberen aan te melden, dat kan de server net niet aan.![]()
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
foei!Kees schreef op 13 December 2002 @ 12:03:
[...]
server kan het wel aan, alleen de config op acidalia stond nog fout
blup
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat lijkt me niet echt een optie, alle reacties door die gebruikersnaam zouden dan geen eigenaar meer hebben. En als je alle reacties verwijderd, heb je geen logische topics meer.Wimbopuntnl schreef op 13 december 2002 @ 12:03:
K weet trouwens niet offie nou ook usernames eruit gegooid heeft die al een jaar / jaren niet meer gebruikt worden? Ben benieuwd, want mijn eigen nic, Wimbo, was al in gebruik, maar daar is al een jaar nie meer mee geviewd en gepost...
Heeft zich sinds Parse nog niet aangemeld.Wimbopuntnl schreef op 13 december 2002 @ 12:06:
Ehm, Kees?
Vraagje?
Op t profile van deze GoTter staat:
Laatste bezoek: 01-01-1970 01:00
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/23425
Beetje vreemd?
Misschien een idee om die gebruikersnamen dan te vervangen door Vervallen<_volgnummer>? (OK, ik weet het, dat zou dan een 2e nick change kunnen zijn en dat is tegen de policyRRX schreef op 13 december 2002 @ 12:07:
[...]
Dat lijkt me niet echt een optie, alle reacties door die gebruikersnaam zouden dan geen eigenaar meer hebben. En als je alle reacties verwijderd, heb je geen logische topics meer.
Opera--> auto reloadVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 12:01:
Shit nu is mijn f5 net stukgegaan . Maar even voor de kema keur tinduizendkeer deed ie het in ieder geval wel !!!
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
dat is alleen het gevoel
The devil is in the details.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik zie dat het gelukt is, gefeliciteerd.Wimbo schreef op 13 December 2002 @ 12:38:
[...]
k zal strax eens vragen of ik een nickchange mag doen naar Wimbo.
gezien de andere Wimbo niet reageerd op mn mailtjes...
(fyi, k heb em al een paar maanden gelden gemaild)
nuttige kick ook voor dit topic
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 12:07 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq