Heb een image gemaakt van een cd omdat ik tijdelijk geen cdr schijfjes meer had. Nu wil ik de image dus gaan branden, maar ik wil er ook nog een klein tekst bestandje opzetten. Hoe moet ik nu verder?
probeer eens undisker. [google=undisker] of WinImage [google=WinImage]. Werkt prima hier. Succes!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
http://www.smart-projects.net/isobuster/
kan meer dan alleen je image lezen / wijzigen, maar kan allerlei bestandstypen aan.
kan meer dan alleen je image lezen / wijzigen, maar kan allerlei bestandstypen aan.
Branden op een cd-rw en weer terug op je hd zetten. Dingen toevoegen en klaar.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Deamon Tools..agent327 schreef op 13 december 2002 @ 13:02:
Verwijderd
Q29. Can I edit Image-Files with IsoBusterVerwijderd schreef op 13 december 2002 @ 12:56:
http://www.smart-projects.net/isobuster/
Nope, you cannot. The reason is complex as re-creating an image file sometimes is.
Reasons are … If a file changes size, it might very well be that the complete image has to be re-calculated
(C) Copyright by Smart Projects
agent327 schreef op 13 december 2002 @ 13:02:
Wat een onzinnige oplossingen zijn dit zeg
micheljansen.org
De .ISO mounten als virtuele cd-rom en dan kopiëren naar een directory op je hdd, daar de wijzigingen aanbrengen en fikken maar.Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 13:56:
[...]
Hoe dan??
Lukt mij niet met de laatste versie.....
micheljansen.org
Verwijderd
Maar dat is dus geen bestand toevoegen aan een image. Dan pak je de image eerst uitdawuss schreef op 13 december 2002 @ 14:01:
[...]
De .ISO mounten als virtuele cd-rom en dan kopiëren naar een directory op je hdd, daar de wijzigingen aanbrengen en fikken maar.
Vraag (voor mij) is hoe je iets toevoegt aan de image zelf (zodat alle kopieen van die image dezelfde wijziging hebben) zonder de image uit te pakken!
edit 1: Winiso maar eens proberen, want met isobuster en d-tools werkt dat dus niet.
edit 2: WinISO werkt perfect
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 15:31 . Reden: update ]
Verwijderd
mount je iso..
maak een nieuwe cd met nero oid.. voeg de inhoud van de vitrual cd toe. en de extra mappen/files
maak een nieuwe image/ fik het op cd en klaar?
maak een nieuwe cd met nero oid.. voeg de inhoud van de vitrual cd toe. en de extra mappen/files
maak een nieuwe image/ fik het op cd en klaar?
Pagina: 1