Hoi allemaal
Ik heb een probleem met de Sony Brander CRX 195E4....(48x12x48x)
Wat is het probleem?
Ik gebruik de nieuwste versie van Nero (XP) en op mijn andere OS (Win98) WinOnCD. Mijn pc is dus multiboot.
Wanneer ik een cd brand op welke snelheid dan ook, geeft hij in Nero of WinOnCD aan dat de cd perfect is gelukt. Ik kan deze ook redelijk zonder problemen gebruiken IN DE BRANDER. Wanneer ik deze echter in een ander CD device stop, krijg ik hem bijna niet gelezen!!
De andere merken CD Rom spelers:
LG CDROM 52x
AOpen 52x
Actima 44x
LG DVD 16x48x
Het maakt dus niet uit op welke snelheid ik brand, hij brand ze even slecht.
De opslagmedia die ik gebruik is:
SONY 1-48x CDR 700 Media
MMORE 650 en 700 MB cd's, nieuwste serie
Ik heb hem getest in 3 pc's: De beste pc is een Pentium III 933Mhz met 512 RAM, dus genoeg zou je zeggen.....
Kan het zijn dat de laser van de brander neit helemaal goed staat afgesteld, of is het een driver/software/firmware probleem?
Weet iemand een site waar deze brander staat? Op de Sony Sites mis ik dit type
Ik heb de brander gekocht bij HaCom Hilversum
Alvast bedankt
Jeroen
Ik heb een probleem met de Sony Brander CRX 195E4....(48x12x48x)
Wat is het probleem?
Ik gebruik de nieuwste versie van Nero (XP) en op mijn andere OS (Win98) WinOnCD. Mijn pc is dus multiboot.
Wanneer ik een cd brand op welke snelheid dan ook, geeft hij in Nero of WinOnCD aan dat de cd perfect is gelukt. Ik kan deze ook redelijk zonder problemen gebruiken IN DE BRANDER. Wanneer ik deze echter in een ander CD device stop, krijg ik hem bijna niet gelezen!!
De andere merken CD Rom spelers:
LG CDROM 52x
AOpen 52x
Actima 44x
LG DVD 16x48x
Het maakt dus niet uit op welke snelheid ik brand, hij brand ze even slecht.
De opslagmedia die ik gebruik is:
SONY 1-48x CDR 700 Media
MMORE 650 en 700 MB cd's, nieuwste serie
Ik heb hem getest in 3 pc's: De beste pc is een Pentium III 933Mhz met 512 RAM, dus genoeg zou je zeggen.....
Kan het zijn dat de laser van de brander neit helemaal goed staat afgesteld, of is het een driver/software/firmware probleem?
Weet iemand een site waar deze brander staat? Op de Sony Sites mis ik dit type
Ik heb de brander gekocht bij HaCom Hilversum
Alvast bedankt
Jeroen