Ja er is veel te vinden in de search... het is alleen zo verschrikkelijk onoverzichtelijk en met de vele tikfouten moet je vaak ook nog eens lang searchen... komt bij dat ie vaak slecht werkt 
Maar nu vraag ik, modemuser, me toch wel af:
welke opties zijn er nog om voor een betaalbaar bedrag online te gaan voor een bepaalde tijd?
Mij maakt het weinig uit of dit zakelijke, of prive paketten zijn, aangezien mijn pa toch een kvk nr heeft
Zelf weet ik dat deze een aantal redelijk leuke paketten leveren, maar deze zijn voor mij eigenlijk te klein =/
Onetel
Friaco (grote pakketten te duur.. vind het echt aso duur...)
Ladot (deze komt wat meer in de buurt maar vind het nog veel te duur)
Zo zijn er nog een paar maar daar betaal je meer als 200 euro per maand =[ en ik heb geen geldberg op me rug
op www.internetten.nl staan er ook wel een paar maar dat zijn zoals hiervoor al gezegd elke keer van die dure dingen
Komop mensen, post eens wat nuttige informatie voor ons modemusers :x
ps. sluit topic niet, die andere waren al zo ver naar beneden gezakt en zo onoverzichtelijk (heleboel offtopic gelul) dat ik besloot maar een nieuwe te maken
Maar nu vraag ik, modemuser, me toch wel af:
welke opties zijn er nog om voor een betaalbaar bedrag online te gaan voor een bepaalde tijd?
Mij maakt het weinig uit of dit zakelijke, of prive paketten zijn, aangezien mijn pa toch een kvk nr heeft
Zelf weet ik dat deze een aantal redelijk leuke paketten leveren, maar deze zijn voor mij eigenlijk te klein =/
Onetel
Friaco (grote pakketten te duur.. vind het echt aso duur...)
Ladot (deze komt wat meer in de buurt maar vind het nog veel te duur)
Zo zijn er nog een paar maar daar betaal je meer als 200 euro per maand =[ en ik heb geen geldberg op me rug
op www.internetten.nl staan er ook wel een paar maar dat zijn zoals hiervoor al gezegd elke keer van die dure dingen
Komop mensen, post eens wat nuttige informatie voor ons modemusers :x
ps. sluit topic niet, die andere waren al zo ver naar beneden gezakt en zo onoverzichtelijk (heleboel offtopic gelul) dat ik besloot maar een nieuwe te maken