Toon posts:

[Flatrate] Welke betaalbare aanbieders zijn er nog over??

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja er is veel te vinden in de search... het is alleen zo verschrikkelijk onoverzichtelijk en met de vele tikfouten moet je vaak ook nog eens lang searchen... komt bij dat ie vaak slecht werkt :(

Maar nu vraag ik, modemuser, me toch wel af:

welke opties zijn er nog om voor een betaalbaar bedrag online te gaan voor een bepaalde tijd?

Mij maakt het weinig uit of dit zakelijke, of prive paketten zijn, aangezien mijn pa toch een kvk nr heeft :+

Zelf weet ik dat deze een aantal redelijk leuke paketten leveren, maar deze zijn voor mij eigenlijk te klein =/

Onetel
Friaco (grote pakketten te duur.. vind het echt aso duur...)
Ladot (deze komt wat meer in de buurt maar vind het nog veel te duur)

Zo zijn er nog een paar maar daar betaal je meer als 200 euro per maand =[ en ik heb geen geldberg op me rug :P
op www.internetten.nl staan er ook wel een paar maar dat zijn zoals hiervoor al gezegd elke keer van die dure dingen :(

Komop mensen, post eens wat nuttige informatie voor ons modemusers :x

ps. sluit topic niet, die andere waren al zo ver naar beneden gezakt en zo onoverzichtelijk (heleboel offtopic gelul) dat ik besloot maar een nieuwe te maken O-) 8)7

Verwijderd

er bestaan geen betaalbare flat fee abo's. Onetel is betaalbaar , 100 uur voor 50 euro, en ladot is de goedkoopste flat fee

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

onetel heeft ook voor 250 euro volledig onbeperkt, maar dat vind ik wel erg duur :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 13:21
www.Demon.nl

200 euro ISDN/analoog onbeperkt per maand

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Verwijderd

Toch veel geld

Als je voor 45,- euro op de kabel zit (ik heb nu ook kabel _/-\o_ )

Ik vin dat ze daar iets aan moeten doen zodat iedereen voor een betaalbaar bedrag 24/7 online kan

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:57:
Toch veel geld

Ik vin dat ze daar iets aan moeten doen zodat iedereen voor een betaalbaar bedrag 24/7 online kan
idd _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door gangsterjoey op 13-12-2002 16:20 ]

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Hier is een groot topic voor :)

[rml][ ISDN] - Flat Rate abonnementen[/rml]

Zou je daar willen verder gaan? Thnx :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.