Toon posts:

Poorten Doorbreken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een manier om met "Brute force" poorten te kunnen gebruiken die dichtzitten bij de firewall ?
ut probleem is namelijk dat die homo's bij IT poort 21 hebben dichtgetimmerd en het ongelovelijk lang duurt voordat ze het open gooien. ut hoorde 2 weken geleden al geopend te worden.
is er een manier waardoor ik toch daardoor heen kan "breken" ?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 12:28

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

nee, sorry.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• TrailBlazer
  • Laatst online: 24-08 21:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

nee tuurlijk niet ansders had dichtzetten geen zin (je kan wel het supervisor vragen ofzo)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Je kan wel proberen over een andere poort te tunnelen naar een machine buiten de firewall

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Stond in de C'T vannn..wach FF.

ah. November issue van C'T had een artikel over het tunnelen van verkeer door firewalls door een DNS tunnel.

http://www.nocrew.org/software/httptunnel.html

Wil het artikel wel ff scannen voor de liefhebbers?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Tha_LeX
  • Laatst online: 24-05 06:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 22:27 schreef BackSlash32 het volgende:
Stond in de C'T vannn..wach FF.

ah. November issue van C'T had een artikel over het tunnelen van verkeer door firewalls door een DNS tunnel.

Wil het artikel wel ff scannen voor de liefhebbers?[/quote]Als je dat zou willen doen, ik heb namelijk een soortgelijk probleem op school bij mij :(

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PDF'je staat hier.

Beter is nog de C'T gewoon kopen, want er staan veel meer netwerk /sharing related artikelen in...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
thnx backslash, ik blader ut wel door.

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dan kan ik net zo goed mijn firewall uitschakelen als dit zou kunnen :)

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Kom op zeg, die C'T kan je toch wel even in de winkel kopen... dit is gewoon een link naar illegaal materiaal...
Pagina: 1