Als ik een animated gif in een movie open, dan lijnt flash het altijd linksbovenin uit! Nu wil ik dit hele zootje bv ergens anders hebben maar als ik het wil verschuiven, dan pakt ie automatisch het eerste frame van het animated gifje. De rest wat erachter komt verschijnt dan weer linksboven! De vraag is: hoe kan ik hem compleet verschuiven?
Ik doe dus in een bestaand filmpje
1. Import file
2. Selecteer het animated gifje
Die komt automatisch linksboven in het project en wordt autom. ingedeeld in allemaal frames (plaatjes). Als ik deze wil verplaatsen naar aan andere plaats blijft alles staan behalve het frame waar ik mee werk. Ook als ik alles selecteer gaat het niet mee.
1. Import file
2. Selecteer het animated gifje
Die komt automatisch linksboven in het project en wordt autom. ingedeeld in allemaal frames (plaatjes). Als ik deze wil verplaatsen naar aan andere plaats blijft alles staan behalve het frame waar ik mee werk. Ook als ik alles selecteer gaat het niet mee.
[ Voor 102% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 02:20 ]
Ik snap wat je bedoelt, maar ben niet helemaal into flash. Misschien moet je de gif niet inladen in een bestaande filpmje, maar eerst ŽlosŽ invoeren als movie in de library. Succes
Verwijderd
zie in je help en tijdlijn: "modify multiple frames"
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 23:59 ]
Of open de gif in een movie in het openstaande flash bestand. Op je main timeline kan je dan gewoon die movie selecteren en verplaatsen.
Maak een MC, import de .gif daarin.
Als je nu terug gaat naar je root, kun je de MC (met daarin dus de anim.gif) verschuiven, scalen etc. etc.
Als je nu terug gaat naar je root, kun je de MC (met daarin dus de anim.gif) verschuiven, scalen etc. etc.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Pagina: 1