Toon posts:

PC als verwarming!!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In het kader van.... onzinnige topics dacht ik: LAAT IK OOK MIJN STEENTJE BIJDRAGEN!! :P :9

dus..... ik heb de temperatuur van mijn kamer opgenomen met de deur en ramen dicht, het was 14graden. Toen heb ik mijn pc aangezet met seti en 3dmark 2001se op loop......! 9 uur later, toen ik van mij werk terugkwam was mijn kamer 18 graden met een begintemperatuur van 14 graden!!!

nu lijkt het me wel leuk om van mensen hier op GOT te horen hoe warm ze hun kamer krijgen gestookt! :7 :7

ik wil wel graag dat mensen die een tunderbird hebben... vooral die met 1400mhz niet gaan posten hier!! DAT ZOU ONEERLIJK ZIJN! }) })

nou laat maar komen!! of wordt ik nu voor achterlijk verklaart en wordt ik meteen gebanned???? 8)7

Verwijderd

ik vond het al zo vreemd dat het hier 30+ graden is terwijl ik het raam open heb staan :/

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"nou laat maar komen!! of wordt ik nu voor achterlijk verklaart en wordt ik meteen gebanned????"
dat zal niet zo 1 2 3 gebeuren, hooguit dat je topic richting HK gaat.

Toen ik nog een crt monitor had (samsung 950P 19" 120Watt) was me kamer idd na een paar uurtjes lekker warm, maar nu met m'n TFT (40watt) blijft het koud in m'n kamer en moet ik de kachel en standje hoger weer zetten :), lekekr energie voordeel van zo'n tft :) 8)7

39

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

tis altijd warm op mijn kamer.. :) 2 X xp1800 en een PII375 dat stookt goed :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
ik vraag me af hoe slecht is nou die lucht die je kast produceerd?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

Moet ik zeker eerst mijn kamer afkoelen door de verwarming en mijn COMPUTERS uit te zetten en dan gaan meten. Ik denk er niet over. Ik ga een beetje een uur niet gotten. Think again :P

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
joostve schreef op 12 december 2002 @ 22:47:
ik vraag me af hoe slecht is nou die lucht die je kast produceerd?
Ik denk niet dat de lucht die je kast produceert :? erg slecht is.... het enige wat er gebeurd is dat er wat warmte vrijkomt :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

* Skinkie moet expres de verwarming uitzetten, en het raam open zetten, anders gaat de Thunderbird 1,4GHz over z'n nek :) Komt ook wel een beetje omdat er ook nog een 19" en een 15" CRT scherm bij staan :D
Ik haal van 16 graden naar 21 graden (als m'n ramen dicht zijn) binnen 2 uur.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:32
Dicht, omdat topicstarter de HK niet in kan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.