Ik heb hier een systeempje met een Ati Radeon 8500 als primaire videokaart en een G450 van Matrox als 2e kaartje (voor de 2e monitor). ding werkt goed enzo op 1 ding na.
bij het booten blijft hij hangen bij het starten van windows, als ik hem daarna herstart dan komt hij wel in windows. Maar dan wordt die Matrox niet herkend.
een reboot daarna meestal wel.
maar soms duurt het ook veel langer en moet ik iets van 6x booten voordat het uiteindelijk werkt.
Af en toe blijft hij ook hangen na het detecteren van mijn hdds (nog voor het windows bootlogo).
nu heb ik het systeem al een keer geherinstalleerd (duh). hielp niet.
Ik heb mijn hele systeem leeg getrokken. dus met enkel 1 hdd, mijn fikkertje en de ATI. dat werkte. maar zodra die Matrox erin gaat begint het gedonder weer.
kaartje in een ander PCI slot geramd (met beleid natuurlijk). zelfde probleem.
andere videokaart erin (ipv van de Radeon een GF2 GTS) weer hetzelfde probleem.
specs:
XP2000+
512DDR
Aopen AK75
CLUB3D ati Radeon 8500 pro
Matrox Millennium G450 dualhead
Terratec sixpack 5.1
Sitecom Nicje
24x Plextor
6x Creative DVD
40GB WD
40GB Seagate
dit alles hangt aan een 300 watt voeding (ook aan een 340 gehad met minder apparaten, zelfde gezeur).
Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is?
bij het booten blijft hij hangen bij het starten van windows, als ik hem daarna herstart dan komt hij wel in windows. Maar dan wordt die Matrox niet herkend.
een reboot daarna meestal wel.
maar soms duurt het ook veel langer en moet ik iets van 6x booten voordat het uiteindelijk werkt.
Af en toe blijft hij ook hangen na het detecteren van mijn hdds (nog voor het windows bootlogo).
nu heb ik het systeem al een keer geherinstalleerd (duh). hielp niet.
Ik heb mijn hele systeem leeg getrokken. dus met enkel 1 hdd, mijn fikkertje en de ATI. dat werkte. maar zodra die Matrox erin gaat begint het gedonder weer.
kaartje in een ander PCI slot geramd (met beleid natuurlijk). zelfde probleem.
andere videokaart erin (ipv van de Radeon een GF2 GTS) weer hetzelfde probleem.
specs:
XP2000+
512DDR
Aopen AK75
CLUB3D ati Radeon 8500 pro
Matrox Millennium G450 dualhead
Terratec sixpack 5.1
Sitecom Nicje
24x Plextor
6x Creative DVD
40GB WD
40GB Seagate
dit alles hangt aan een 300 watt voeding (ook aan een 340 gehad met minder apparaten, zelfde gezeur).
Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is?