[LOTUS] sluiten form, sluit hele frame

Pagina: 1
Acties:

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik heb een frame, met vanboven de titel.. links de navigatie.. en een bodyframe.

Als ik in dit bodyframe een form open, dan heb ik hierin de action "close" zitten. Die ervoor zorgt dat mijn pagina gesloten kan worden.
Maar als ik hierop klik, dan wordt m'n hele frame gesloten.... :?

Ik weet niet precies hoedat ik dit exact kan omzeilen :? :?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:36

https://fgheysels.github.io/

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 15:42

Glabbeek

Dat dus.

Dit is een standaard reactie van Notes, want met @Command([FileCloseWindow]); wordt altijd het hele actieve scherm gesloten. Wat zou je willen dat er anders gebeurt? Notes kan niet voor je kiezen wat er in het frame getoond moet worden. Je kan wel via bijvoorbeeld @Command([OpenPage];"Naam van de page"); of @Command([OpenView];"Naam van de view"); iets anders in het frame laten zien. Eventueel (afhankelijk van je frameset-properties) moet je dat vooraf laten gaan door @SetTargetframe("naam van het frame");

En zo is het maar net.

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Glabbeek schreef op 17 December 2002 @ 23:57:
Dit is een standaard reactie van Notes, want met @Command([FileCloseWindow]); wordt altijd het hele actieve scherm gesloten. Wat zou je willen dat er anders gebeurt? Notes kan niet voor je kiezen wat er in het frame getoond moet worden. Je kan wel via bijvoorbeeld @Command([OpenPage];"Naam van de page"); of @Command([OpenView];"Naam van de view"); iets anders in het frame laten zien. Eventueel (afhankelijk van je frameset-properties) moet je dat vooraf laten gaan door @SetTargetframe("naam van het frame");
hmmm, werkt opzich goed!!
Maar als ik hetzelfde formulier uit een view oproep.. dus bijvoorbeeld de action in de view "nieuw personeelslid", dan wordt dit scherm wel in een nieuw venster aangemaakt, en werkt die sluitbutton wel perfect.

Kan ik dit eventueel omzeilen door eerst te kijken ofdat er nog schermpjes openstaan?
Of moet ik dan gaan werken met dubbele forms?