Toon posts:

[XP] Opent automatisch bestanden met [del]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,
als ik in XP een (of meerdere) bestanden wil verwijderen door middel van de DEL toets opent XP automatisch al die bestanden, wat bijzonder vervelend is, vooral als je een hoop shortcuts op je desktop hebt staan en al die programma's allemaal automatisch worden geopend. Rechtsklikken en 'verwijderen' selecteren doet het wel, het geldt dus alleen voor de DEL toets. Maar het is ook nogal irritant als je honderd JPG's wilt weggooien ofzo.

Iemand een idee?

Verwijderd

Lijkt erop dat je [del] functioneert als [return]?

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Misschien een toetsenbord probleem, dat de del automatisch ook een Enter is op het moment? Heb het niet eerder gezien :?

Verwijderd

probeer de del toets eens in een tekstverwerkings programma wat hij daar doet

en is je TB ook goed ingesteld??
kan zijn als je hem verkeerd in steld dat hij toetsen verkeerd gaat zien

Verwijderd

Topicstarter
Aha! Ik heb de schuldige gevonden. Het was het iTouch programma van me toetsenbord, waardoor je ook van die fijne rare 'www' en 'search' toetsen op het kb kan gebruiken, als ik dat resident programma er uit gooi dan doet-ie het gewoon. Vreemd hoor.

Verwijderd

na dan moet je de instellingen in dat programma ff na lopen
misschien heb je ingesteld dat del een snelkoppeling is voor uitvoeren oid ??

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat lijkt me erg sterk. ik heb alleen ingesteld dat-ie via 'www' automatisch naar Opera gaat, niks met de [del] of andere toetsen.

Verwijderd

hmmzz das idd raar dan ja... maar voor de zekerheid zou ik toch alle instellingen een keertje nalopen hoor

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat moet ik dan maar doen ;)
Pagina: 1