Search gebruikt, maar niets gevonden wat op mijn probleem lijkt.
De situatie is als volgt. Wekelijks, (elke zondag nacht) reboot mijn systeem.
Ik dacht het ligt aan de software. Dus helemaal opnieuw geinstalleerd.
Gewoon basic NT-server, met mcaffee total virus defense, en Arcserve backup.
Maakte geen ruk uit. Dus ik dan denk je aan hardware. -> Voeding dan maar?
En ja hoor, zondag daarop, voeding overleden. Aha voeding brak, dacht ik al!
Dus nieuwe voeding erin. Problemen opgelost.
Niet dus! Hij reboot nog steeds zondag nacht. Ik heb dus echt geen idee waar het aan ligt. Is het hardware? (Vaak met reboots is temp te hoog etc, voeding kapot) of is het de software? (Wel erg toevallig altijd de zelfde dag en ongeveer dezelfde tijd)
Hetzelfde systeem heeft altijd prima gewerkt. Alle servicepacks zitten erop. Verder heb ik een voeding van 280 watt. Dat lijkt me toch voldoende voor een pentium pro 200 mhz. Ik word hier dus helemaal gek van, in de event viewer staat alleen unexpected shutdown.
Ja dat weet ik @#$$@# ook wel! Iemand een idee wat het kan zijn, of hoe ik er achter kan komen?
De situatie is als volgt. Wekelijks, (elke zondag nacht) reboot mijn systeem.
Ik dacht het ligt aan de software. Dus helemaal opnieuw geinstalleerd.
Gewoon basic NT-server, met mcaffee total virus defense, en Arcserve backup.
Maakte geen ruk uit. Dus ik dan denk je aan hardware. -> Voeding dan maar?
En ja hoor, zondag daarop, voeding overleden. Aha voeding brak, dacht ik al!
Dus nieuwe voeding erin. Problemen opgelost.
Niet dus! Hij reboot nog steeds zondag nacht. Ik heb dus echt geen idee waar het aan ligt. Is het hardware? (Vaak met reboots is temp te hoog etc, voeding kapot) of is het de software? (Wel erg toevallig altijd de zelfde dag en ongeveer dezelfde tijd)
Hetzelfde systeem heeft altijd prima gewerkt. Alle servicepacks zitten erop. Verder heb ik een voeding van 280 watt. Dat lijkt me toch voldoende voor een pentium pro 200 mhz. Ik word hier dus helemaal gek van, in de event viewer staat alleen unexpected shutdown.
Ja dat weet ik @#$$@# ook wel! Iemand een idee wat het kan zijn, of hoe ik er achter kan komen?