Je kunt een aantal zaken regelen via configuration. Enkelen die van belang zijn in jou vraag...
Onder buffer and buffer update options :
- Fetch workthreshold (haalt x workunits op)
- Fetch time threshold (in hours) (haalt x aantal uren werk op)
Kijk nog ff naar welke projecten je allemaal doet. voor de DPC is alleen RC5 van belang, alhoewel er tegenwoordig ook meegedaan wordt aan de OGR wedstrijd.
Onder buffer and buffer update options :
- Fetch workthreshold (haalt x workunits op)
- Fetch time threshold (in hours) (haalt x aantal uren werk op)
Kijk nog ff naar welke projecten je allemaal doet. voor de DPC is alleen RC5 van belang, alhoewel er tegenwoordig ook meegedaan wordt aan de OGR wedstrijd.
"Commercie kills the scene" - I-f
Verwijderd
Daarnaast = het ook belangrijk dat je hebt opgegeven hoeveel WU's jij in een packet wil
bv:
[rc5]
fetch-workunit-threshold=200 geeft aan hoeveel wu's hij ophaalt
flush-workunit-threshold=32 geeft aan bij hoeveel wu's hij flushed
preferred-blocksize=33 geeft aan hoeveel wu's hij in een packet wilt hebben
De laatste houd niet altijd in dat je dat ook krijgt
bv:
[rc5]
fetch-workunit-threshold=200 geeft aan hoeveel wu's hij ophaalt
flush-workunit-threshold=32 geeft aan bij hoeveel wu's hij flushed
preferred-blocksize=33 geeft aan hoeveel wu's hij in een packet wilt hebben
De laatste houd niet altijd in dat je dat ook krijgt
Ik wil heel lang sparen dus wat raden jullie mij aan?
Als je lang wilt sparen moet je de grootte van je buffers op 33 zetten, en je kunt instellen voor hoeveel uur je wilt ophalen. Deze kun je of instellen op het aantal uur dat je wilt sparen (ik weet alleen niet of je bij de nieuwste client een max. hebt van wat je krijgt, was nl. bij de oude max 500 packets), of je stelt hem wat lager in, en fetched tussendoor af en toe handmatig (rechtsklikken op je koetje, en dan fetch kiezen).
[removed]
Via email een buff-in ophalen... Zie de andere 20 miljoen topics over dit onderwerp...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Eh, als je een verbinding met internet hebt zie ik daar niet echt het nut van in. Zelfs als je meerdere buffers wilt ophalen omdat er een limiet aanzit, kun je gewoon je buff-in renamen, een nieuwe ophalen, en de oude daarin importeren. En dit kun je zo vaak doen totdat je vind dat je genoeg blokjes hebt. Gaat een stuk sneller dan via e-mail dit doen.
[removed]
Pagina: 1