Toon posts:

A7V8X doet niks!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben iemand aan het helpen die vandaag al zijn onderdelen binnen heeft gekregen...
Mijn vraag is eigenlijk of het ledje onderaan het moederbord waar de aansluitingen zitten voor hddled en powerswitch etc oranje of groen hoort te zijn???
Ik heb hem namelijk alleen maar oranje gezien (alleen stroom op mobo met cpu en geheugen erin) en als ik alles heb aangesloten (club 3d geforce 4 ti4200, maxtor 60gb 7200rpm en aopen cd-brandertje) blijft hij oranje...
hij doet verder ook niks, ik kan de computer niet aanzetten!
kan iemand mij helpen???????

edit:
ook al is het geheugen of de cpu brak, dan moet hij toch wel gaan piepen???
de voeding gaat namelijk niet eens aan!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb btw ook al in de manual gekeken, maar daar staat niets in over kleuren van dat ledje... ze spreken wel over een 'green led'
Op de asussite kon ik ook niks vinden op op tweakers ook niet, behalve dat het agpslot sommige videokaarten niet meer ondersteund, maar dan wordt dat agpledje rood (is een ander ledje)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je dit überhaupt al gelezen :? LEZEN eer je hier een topic opent!
Check eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ. Daarin staan dus een hoop suggesties om dit soort problemen te troubleshooten :)

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Ledje hoort groen te zijn.
Ik had verder ook wat moeite met aansluiten, heb je de powerswitch e.d wel goed om staan. Ja ik weet het, het klnikt heel erg n00b, maar ik had ze ook verkeerd zitten, verticaal ipv horizontaal. Staat ook niet heel handig in het boekie, magoed, hier loopt ie nu als een zonnetje.

Oerbrood!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Heb je dit gedaan

[quote] gewoon , 1 x ATX 1 X die kleine bij de cpu en 1 x molex connector op mainboard [quote]

want da's fout.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
edit:

foutje

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 13:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen 1 keer die atx op de mobo aangesloten...

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Het is het volgende:

[quote] Het is dus: ATX+12V of ATX+molex [quote]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
maar waar moet ik die molex of 12v aansluiten dan??? ik zie nergens een aansluiting daarvoor...

EDIT:
en er staat ook helemaal niks over in de manual... :?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 13:52 ]

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

woeps, sorry waar ik het over heb is een p4 mobo en jouwes is een amd.

Nogmaals sorry.

Verwijderd

Topicstarter
haha maakt niet uit hoor, ik snapte er al niks van!
maar heeft iemand enig idee wat er aan de hand is als het lampje oranje is ipv groen???
want ik heb echt heeeel lang gezocht en op de asussite en op tweakers staat hier echt niks over... ook in de manual niet!
Pagina: 1