Toon posts:

[web://cp] Heeft iemand ervaring met dit hostingpakket?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me een duidelijke vraag. De beide searches leverden niets op :)

Het is dus, wat ik heb gelezen, een pakket als Ensim. Maar werkt het goed en hoe zijn de mogelijkheden. De future-list ziet er verder ook prima uit :) maar werkt alles naar behoren?

Ik wil het namelijk niet direct op mn bak in amsterdam plaatsen zonder te weten hoe goed het is :)

edit: dom ff url geven

http://webcp.can-host.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 21:35 ]

Verwijderd

Wat denk jezelf het programma is in BETA, zou jij een BETA op je productiebak draaien? Dat doe je alleen als je of zeer veel vertrouwen hebt in het product of niets anders weet.

Heb overigens het zelf een getest was toen nog beta 0.2 ofzo en werkte opzich aardig nu zijn er heel veel zaken veranderd en de boel gaat vooruit maar ik raad het niet aan voor een productiebak (alhoewel de developers zelf dit wel doen).

Verder waarom stel je deze vraag niet gewoon in het forum van de site is wel zo handig.....

http://webcp.can-host.com/phpBB/

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 00:32:
Wat denk jezelf het programma is in BETA, zou jij een BETA op je productiebak draaien? Dat doe je alleen als je of zeer veel vertrouwen hebt in het product of niets anders weet.
Waar haal je vandaan dat het beta-software is? Wat voor commercieele software al versie 1.0 is, is voor open-source software vaak pas versie 0.3 ofzo. Dat dit pakket nog niet versie 1.0 heeft berijkt wil zeker niet zeggen dat het niet bruikbaar is in een productie omgeving hoor.
1.0 is enkel het nummer na versie 0.99, en zegt lang niet altijd iets over de stabiliteit.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Schrijf het zelf. :) Heb het eventjes gedraaid maar ik vind de installatie nou al niet bepaald super. Niet dat ik lui ben maar het had wel wat makkelijker gemaakt kunnen worden IMO. :)

offtopic:
Misschien eens op het support forum kijken voordat je steeds vraagt of het handig is, meen me nog een ander topic van je te herrineren waar ook om meningen gevraagd werd.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 15:31 ]

Verwijderd

Please note that THIS IS NOT A PRODUCTION VERSION. The files given here DO NOT CONTAIN any type of INSTALLATION SCRIPT. If you need help with it, use our mailing list (see above) & search through the [growing] archive.
geen productie versie is voor mij persoonlijk dus een beta,

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:55

JaQ

Ik ben persoonlijk wel aardig fan van ispman (http://www.ispman.org )
De documentatie is in ieder geval vele mate uitgebreider.
Naar mijn i.d. is het hele prog wat volwassener.

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Pagina: 1