Toon posts:

A/V receiver: hulp bij keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een a/v receiver voor niet al te veel geld. Nu heb ik zowat een budget van een 300€. Ik weet dat je daarvoor niet echt het beste materiaal kan krijgen, maar dat is ook helemaal niet nodig.
Tot nu toe is mijn oog gevallen op de volgende modellen :

KenWood KRF-V5060D 273€ bij www.hifinesse.de
Panasonic SA-HE90EG-S 261€ bij www.hificomponents.de

Ik noem Duitse winkels omdat daar toch een groot prijsverschil op zit. Zeker ten opzichte van ons in België hier. Samen met de noodzakelijke verzendkosten kom je dan rond die 300€ uit.
Het toestel moet dienen voor op kot en in de zomer gewoon thuis. Voorlopig aangesloten op een computer.
Kan ik hiervan een ietwat degelijk geluid verwachten? Zijn nog modellen in de genoemde prijsklasse die ik vergeten ben? En welke van de twee bovenstaande draagt jullie voorkeur?
Alle (serieuze) info is welkom. Op het gebied van a/v versterkers ben ik een absolute leek. Ik heb ook al heel wat op het forum hier gelezen, maar over bovengenoemde modellen kan ik echt niet direct iets vinden. ik kan er natuurlijk altijd over gekeken hebben :-p

Verwijderd

Topicstarter
Eventueel Sony STR-DE485E 228€ ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

hifi koop je niet online, dat ga je beluisteren en dan ga je horen hoe zulke apparaten klinken. Dan kan je altijd nog beslissen ze online te kopen.

Hier geldt de regel: eerst eens zelf luisteren, smaken verschillen teveel, alle a-merken maken kwalitatief goede producten. Als je geluisterd hebt, sta je vrij om je ervaringen met ons te bespreken, maar zelf luisteren is een minimale vereiste, want het is TE smaakafhankelijk om er een zinnig discussie van te maken als je niet eens zelf geluisterd hebt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.