P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Nou niet echt soortgelijk, maar ik had mijn 6610 besteld bij http://www.gsm.nl en ik dacht dat hij wel op voorraad zou zijn. Echter kreeg ik netjes een mailtje dat hij pas een week later zou komen, dus opzich was het niet zo erg.
MAar het staat ook niet op hun website dat hij uit voorraad geleverd werd, dus het is ook wel verkeerd van mij dat ik dat aannam.
MAar het staat ook niet op hun website dat hij uit voorraad geleverd werd, dus het is ook wel verkeerd van mij dat ik dat aannam.
Bij GSMstunter is het in ieder geval zwaar pet. Een mail die op 2-12 bij mij de mailbox uit ging:
Ik vind het vooral zeer vreemd, omdat mijn moeder met die actie van de Nokia 3310 + KPN meedeed en hem zowat drie dagen later in huis had. Het slaat echt helemaal nergens op...
*zucht*
Krijg je een dag of twee later dit soort berichten:Geachte heer,
Bijna drie weken geleden heb ik bij uw webshop een aanvraag gedaan voor een flexibel economy en een LG 600. Tot op heden heb ik geen bericht terug gehad of de aanvraag door u juist is ontvangen en wanneer deze uitgeleverd zal gaan worden. Er is bij deze aanvraag geen nummerbehoud van toepassing, dus de duur van de levering bevreemd mij enigszins.
Bovendien heeft u het toestel van de website verwijderd en ik vraag mij dus ondertussen af of u zich aan uw deel van de overeenkomst kan houden.
In drie verschillende gesprekken met een medewerkster van u geeft zij aan dat:
- Niets in het systeem zit, maar dat dit bij verwerking kan liggen
- Niets in het systeem zit, maar dat er net die dag 80 telefoontjes de deur uitgaan en hij hier bij kan zitten.
- Niets in het systeem zit en dat ik beter nog een paar dagen kan wachten.
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat u geen registratie bijhoud waarin bijgehouden wordt of er een aanvraag gaande is en voor wie u nog geld ontvangt en/of goederen (sims danwel GSM’s) uit hoofde van een overeenkomst.
Wilt u mij een e-mail sturen waarin u aangeeft of u nog in staat bent om de aanvraag uit te voeren en zo ja, op welke termijn.
Fijn, tot op heden nog steeds niets van dit telefoontje gezien.u kunt het toestel binnen kort is huis verwachten
Ik vind het vooral zeer vreemd, omdat mijn moeder met die actie van de Nokia 3310 + KPN meedeed en hem zowat drie dagen later in huis had. Het slaat echt helemaal nergens op...
*zucht*
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
tjaaaaaaaa bij vivacom.nl gaat het ook niet altijd rap......2 week voor een lg510w
"
Weten julie wel hoe ik versallft ben aan foons
maar goed
Tis anders dan de winkel he
Weten julie wel hoe ik versallft ben aan foons
maar goed
Tis anders dan de winkel he
Maar weer gemaild en natuurlijk geen antwoord voor een paar dagen, maar nu blijf ik gewoon hetzelfde bericht mailen totdat ik antwoord krijg. Krijg je als antwoord: u heeft het pakketje geweigerd. Ja hoor, alsof ik dat zou doen na al die weken van wachten. Wat een rotsmoesjes...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik heb deze gsm nu bij mobileplaza.nl besteld en hij was binnen twee dagen binnen+met een gratis kerstmuts! Zo kan het dus ooksigma01 schreef op 12 December 2002 @ 20:46:
Vorige week heb ik een SE T600 besteld bij telecom4you, toen deze afgelopen dinsdag er nog niet was heb ik even gebeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaanen het bleek dat deze telefoon voorlopig niet leverbaar is (geen enkele toeleverancier had hem). Dit kan gebeuren en heb wat verder gekeken bij andere webshops.
Hieruit kwam gsmhuis.nl naar voren, deze meld (nog steeds op hun site) dat het toestel uit voorraad leverbaar is. Kijk maar op http://www.gsmhuis.nl om het te controleren.
Mijn vader heeft toen contact met ze opgenomen om het zeker te weten. Uit het telefoon gesprek bleek dat ze de telefoon NIET op voorraad hadden en dat die pas halverwege januari binnen zou komen. Nu begrijp ik het dat een telefoon niet leverbaar is, maar vermeld dan wel op je website dat de telefoon niet leverbaar is.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen hierover?
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Pagina: 1