De ikwileennieuwenogbetereenrelaxterePChebbende
Verwijderd
oke het klinkt heel onwaarschijnlijk. Maar ik heb het zelfde probleem gehad, toen ik mijn luidsprekers te dicht bij de comp had staan.
IS je bak wel geaard?
het zou kunenn dat hij hierdoor constant blijft rebooten.
Als je windows XP hebt probeer dan het automatisch rebooten bij een error es uit te zetten. Mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Ik had er laatst ook last van en bij mij lag het aan het geheugen. Je kan een mem test doen.
Daar dient de aarde niet voor, die aardaansluiting is alleen maar omdat het omhulsel van de voeding van metaal is gemaakt. En alle stroomgeleidende omhulsels moet een ononderbroken verbinding hebben met de aarde.Terw_Dan schreef op 13 december 2002 @ 14:25:
IS je bak wel geaard?
Verwijderd
de voeding is het eerste waar ik naar zou kijken. toevallig laatst je processor vervangen? misschien zit ie niet goed in de socket? geheugen ook op zn plaats? Last but not least; zit je stekker dr wel goed in?
@ PC-Reactive: idd. Je kan anders een mooie spanningsopbouw krijgen (die wel weer voor rare effecten kan zorgen)
Ik had bijvoorbeeld extreme storing op de TV-out (glitches/shuine strepen)
Na aarding was het helemaal weg. (ik kreeg nog wel een mooie schok bij het aarden)
Te zwakke voeding is een goeie mogelijkheid.
Probeer 1 van de randapparatuur er eens af te halen.
(in geval van bijvoorbeeld meerdere cdroms/dvdromspelers)
Na aarding was het helemaal weg. (ik kreeg nog wel een mooie schok bij het aarden)
Je hebt het over je pc of over het apparaat wat je aan je tv-out hebt hangen?BIM schreef op 13 December 2002 @ 17:29:
@ PC-Reactive: idd. Je kan anders een mooie spanningsopbouw krijgen (die wel weer voor rare effecten kan zorgen)
via drivers geinstalleerd, zonder via drivers had ik ook een heleboel ellende, totdat ik erachter kwam dat die niet geinstalleerd waren
hmmz, maybe interesting....waar heb je die optie gevonden? Ik gebruik idd WinXP pro.....Bandicoot schreef op 13 december 2002 @ 16:34:
Als je windows XP hebt probeer dan het automatisch rebooten bij een error es uit te zetten. Mocht je dit nog niet gedaan hebben.
De ikwileennieuwenogbetereenrelaxterePChebbende
Pagina: 1