I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
The devil is in the details.
[rml][ XBOX]Sega pack voor €149 mogelijk?[/rml]
Je mag zelf ff zoeken...
Verwijderd
The gameplay will undoubtedly still be polished a little more and the presence of the 60 Hz...
Verwijderd
De edit mode is verbeterd. Je kan de shirtjes van de nationale eftallen aanpassen. En er zijn meer schoenen, zelfs de rode adidas met zilvere strepen van Beckham. Ook zijn er staan er nu namen van de spelers achterop het shirtje. Deze kan je aan en uit zetten en ook veranderen.
Nu nog wachten op de engelse patch van R4psh0dy.
Verwijderd
Er waren mensen die het al maandag hadden. ;MaRc0 schreef op 12 December 2002 @ 20:33:
Het lijkt me sterk dat mensen 'm al hebben gespeeld als ie in Japan pas vandaag uit is gekomen. De warezmensen zijn snel, maar volgens mij niet zó snel
Nep patches zijn er al te vinden.Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 16:08:
Ik heb hem al gespeeld.Het is niet hetzelfde als PES2 hoor. Er zijn hier en daar wat dingen aangepast. Zoals de collision engine en het dribbelen met de bal. Alles is iets beter/realistischer geworden. Alleen hebben de Nederlandse spelers nog steeds de namen Orangesxxx.
De edit mode is verbeterd. Je kan de shirtjes van de nationale eftallen aanpassen. En er zijn meer schoenen, zelfs de rode adidas met zilvere strepen van Beckham. Ook zijn er staan er nu namen van de spelers achterop het shirtje. Deze kan je aan en uit zetten en ook veranderen.
Nu nog wachten op de engelse patch van R4psh0dy.
Ik hoor hele goede verhalen en steeds dat de spelers van het NL elftal nu ook niet meer lijken (bedankt KNVB!)
Vanaaf ff testen of het idd verbeterd is, ik vond we 6 ook beter dan pes2.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Nep patches? Patches die niet werken ofzo?MeNTaL_TO schreef op 13 December 2002 @ 16:14:
[...]
Nep patches zijn er al te vinden.
Ik hoor hele goede verhalen en steeds dat de spelers van het NL elftal nu ook niet meer lijken (bedankt KNVB!)
Vanaaf ff testen of het idd verbeterd is, ik vond we 6 ook beter dan pes2.
Er is al wel de option file voor WE6FE te downloaden. Hierin zijn alle namen en shirtnamen in het engels. Je kan het vinden bij Show Us Miracle bij files. Je hebt wel een X-port nodig om het op je memorycard te zetten.
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Waar kan ik die patch vinden?Chocovla schreef op 18 December 2002 @ 16:09:
ER is ook al een patch te krijgen die enkele menu's vertaald. Ik vind het zelf de cd nog niet waard en wacht inderdaad gewoon op de complete vertaling. De NL. spelers lijken inderdaad niet meer alhoewel de gezichten die bij de spelers horen wel zijn op te vragen met de editor. Heb verder nog niet veel kunnen spelen, maar de eerste indrukken waren positief (dit itt PES 2 wat mij een beetje tegenviel...)
Echt veel en veel beter dan pro 2.
wachtwoord van de rar is: jamesxu
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Bedankt voor de link!Chocovla schreef op 18 December 2002 @ 21:05:
Je kunt inderdaad in Japan online updates halen. Online tegen elkaar spelen zit er nog niet in. Voor de patch liefhebbers: http://www.egchina.com/bb...2/2002121621553948431.rar
wachtwoord van de rar is: jamesxu
Ik heb de indruk dat er op GoT niet zoveel mensen zijn die Winning Eleven speelt. Persoonlijk vind ik de WE serie samen met FF de beste spelen voor de PS2. Maar wie ben ik.
Grab shell dude!
Verwijderd
Oh ja ... dat ben ik helemaal vergeten.DinoPK schreef op 19 december 2002 @ 14:33:
Misschien omdat niet iedereen zijn ps2 gechipt heeft? De meeste mensen spelen gewoon lekker pro evolution hoor.
Ik heb ook gehoord dat WE wordt uitgebracht op de GC. Ik hoop dat ze dan wel de WE en niet PES porten. Het wordt tijd om een GC te halen met de spellen die eraan komen.