Hoi,
Ik zit hier met een Hitachi CM803ET 21" monitor uit 1998. Ik wilde deze graag weer ff wat leven inblazen. Ik heb de kast er al afgetrokken. Op de printplaat aan de achterkant zit een 13W3 connector gesoldeerd. Echter, deze kabels zijn zeer duur. Ik wilde op de printplaat dan ook een "normale" D-sub 15 male poort solderen. Kan ik de monitor dan gewoon aan mijn PC video-kaart hangen? (Asus V7700 (GF2))
Hier ook nog even de pin-in van de monitor (uit de handleiding):
Bij voorbaat dank
Ik zit hier met een Hitachi CM803ET 21" monitor uit 1998. Ik wilde deze graag weer ff wat leven inblazen. Ik heb de kast er al afgetrokken. Op de printplaat aan de achterkant zit een 13W3 connector gesoldeerd. Echter, deze kabels zijn zeer duur. Ik wilde op de printplaat dan ook een "normale" D-sub 15 male poort solderen. Kan ik de monitor dan gewoon aan mijn PC video-kaart hangen? (Asus V7700 (GF2))
Hier ook nog even de pin-in van de monitor (uit de handleiding):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| A1 Red Video A2 Green Video (Sync. optional) A3 Blue Video 1 Ground 2 VSync [VCLK] 3 Bi-directional Data [SDA] 4 Data Clock [SCL] 5 No connection 6 H.Sync. (or H/V) 7 Ground 8 Ground 9 Ground 10 Ground |
Bij voorbaat dank
"It certainly appears so..."