[TP] testcase banner

Pagina: 1
Acties:

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
hallo kom ff zeuren :)

in dit topic : Is de kamer niet gewoon 1 groot ritueel?
maakt testcase gebruik van een of ander bannertje om D66 te promoten.
Iedereen heeft natuurlijk recht op een eigen mening, maar ik vind het een beetje krom om als crewmember je rechten te misbruiken om spam te gaan plaatsen.
Zou het niet wat netter zijn als we het gewoon bij sigs houden en bij woorden i.p.v. dat forum vol te gaan gooien met leuke html truukjes om leden voor jou partij te gaan winnen.

Begrijp me niet verkeerd ik stem zelf ook D66, maar ergens vind ik dit niet kloppen.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit is gewoon een plaatje toch? Kan jij ook hoor...

Kijk, ik stem: Afbeeldingslocatie: http://www.sgp.nl/afbeeldingen/logo.jpg

edit:Ik kijk nu nog eens goed... En inderdaad, helemaal onderaan het topic staat iets vreemds, namelijk een bannertje wat de D66 promoot. En die vind ik er ook niet kunnen eigenlijk. Komt bij dat de layout er door wordt verneukt. :(

edit:
Kan je doen met je [img] tags... [img]plaatje hier[/img]

[ Voor 78% gewijzigd door Harm op 12-12-2002 21:00 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dat zijn geen html rechten hoor. :)
Jij kan ook gewoon een plaatje neerzetten doormiddel van de [img] tags :P

/spuit 11

[ Voor 6% gewijzigd door Attilla op 12-12-2002 20:19 ]

• KaMiKaZe
ramH schreef op 12 december 2002 @ 20:19:
Dit is gewoon een plaatje toch? Kan jij ook hoor...

Kijk, ik stem: [afbeelding]

edit:
Kan je doen met je [img] tags... [[url=plaatje hier]afbeelding[/url]]
plaatjes vind ik ook onzin eigenlijk, maar daar stoor ik me niet zo erg aan.
kijk nu eens onderaan die pagina

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik weet niet of dat bannertje expres is, maar ik ben het wel met je eens. Ik kan ook onder iedere post een mooi SP-Flashscriptje invoegen, maar ik geloof dat ook dat niet gewaardeerd zou worden. Discussiëren is leuk (en doe ik zelf ook) en je hoeft zeker niet objectief te zijn, maar dit soort plaatjes worden sowieso niet echt getolereerd in TFP heb ik het idee.

Toelichting bij wat ik bedoel :+ :

</spuit 12 :{>

[ Voor 5% gewijzigd door Kjev op 12-12-2002 20:22 ]

• KaMiKaZe
Kjev schreef op 12 december 2002 @ 20:21:
Ik weet niet of dat bannertje expres is, maar ik ben het wel met je eens. Ik kan ook onder iedere post een mooi SP-Flashscriptje invoegen, maar ik geloof dat ook dat niet gewaardeerd zou worden. Discussiëren is leuk (en doe ik zelf ook) en je hoeft zeker niet objectief te zijn, maar dit soort plaatjes worden sowieso niet echt getolereerd in TFP heb ik het idee.

</spuit 12 :{>
tsja dat bedoel ik, je hoeft niet je politieke mening op die manier aan iedereen op te dringen. elke gebruiker kan een gifje of wat dan ook plaatsen. maar het maken van dat soort irritante html scriptjes is voorbehouden aan crew en dat maakt de zaak nu net ff anders. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door KaMiKaZe op 12-12-2002 20:26 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Gewoon plaatjes invoegen vind ik helemaal niet erg, zelfs al gaan jullie op 1200x1600 een plaatje van de D66 te posten vind ik het nog niet erg.

Maar als jullie je HTML rechten gaan misbruiken om dat te spammen gaat het toch iets te ver.

Ik heb het al eens eerder gezegd, GoT moet politiek onafhankelijk blijven. Ik vind politieke partijen in icons van crew (ze hebben een voorbeeldfunctie) eigenlijk ook niet kunnen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 22:26

Dommel

Professioneel Software Sloper

KaMiKaZe schreef op 12 December 2002 @ 20:20:
kijk nu eens onderaan die pagina
Heb je misschien een screenshot want ik zie niet wat er onderaan die pagina zou moeten staan behalve de gebruikelijke dingen.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Attilla
Resistor, er wordt je net uitgelegd dat iedereen die plaatjes kan invoegen.
Ook jij.

Het is dus helemaal geen misbruik van html rechten. :+

• KaMiKaZe
dit ding

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/iri.jpg

dat is dus een html scriptje wat dat ding onderaan de laatste post gooit
en ik ben het volledig met resistor eens

[ Voor 44% gewijzigd door KaMiKaZe op 12-12-2002 20:32 ]

Verwijderd

Resistor schreef op 12 December 2002 @ 20:27:
Gewoon plaatjes invoegen vind ik helemaal niet erg, zelfs al gaan jullie op 1200x1600 een plaatje van de D66 te posten vind ik het nog niet erg.

Maar als jullie je HTML rechten gaan misbruiken om dat te spammen gaat het toch iets te ver.

Ik heb het al eens eerder gezegd, GoT moet politiek onafhankelijk blijven. Ik vind politieke partijen in icons van crew (ze hebben een voorbeeldfunctie) eigenlijk ook niet kunnen.

Dat laatste vind ik nogal een loze statement. Omdat wij crew zijn mogen wij onze politieke voorkeur niet door laten schijnen. Dan sluit je ons ook gelijk uit van tal van discussies, wat niet de bedoeling kan zijn.

Het is echter wat anders als er speciale rechten worden aangewend om de eigen politieke kleur te promoten. Ik vind dat ook wij onze politieke voorkeur door mogen laten schijnen, zolang we dezelfde mogelijkheden benutten als anderen dat kunnen. Het gebruik van HTML-rechten vind ik daar dus niet thuishoren. [/persoonlijke mening] of mag dat ook al niet meer? ;)

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[Airwolf] schreef op 12 December 2002 @ 20:29:
Resistor, er wordt je net uitgelegd dat iedereen die plaatjes kan invoegen.
Ook jij.

Het is dus helemaal geen misbruik van html rechten. :+
Ik weet best hoe ik plaatjes moet invoegen, ik heb niets tegen plaatjes in posts, maar KaMiKaZe heeft er maar even een screenshot van gemaakt. om duidelijk te maken dat het geen plaatje in een post is.

Kijk ook eens, en oordeel zelf.

-edit-
Reactie op Durden:
Mods mogen best een mening hebben, maar hoeven die niet overal laten merken door een politieke partij in icon/signature te hebben.

-nog een aanvulling-
Zelfs bij users erger ik mij aan die dingen.

[ Voor 21% gewijzigd door Resistor op 12-12-2002 20:37 ]

• KaMiKaZe
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 20:33:

[...]

Dat laatste vind ik nogal een loze statement. Omdat wij mods zijn mogen wij onze politieke voorkeur niet door laten schijnen. Dan sluit je ons ook gelijk uit van tal van discussies, wat niet de bedoeling kan zijn.

Het is echter wat anders als er speciale rechten worden aangewend om de eigen politieke kleur te promoten. Ik vind dat ook wij onze politieke voorkeur door mogen laten schijnen, zolang we dezelfde mogelijkheden benutten als anderen dat kunnen. Het gebruik van HTML-rechten vind ik daar dus niet thuishoren. [/persoonlijke mening] of mag dat ook al niet meer? ;)
Juist natuurlijk mag je met de gebruikelijke middelen jou voorkeur kenbaar maken.
Maar niet met speciale rechten die alleen aan crew zijn voorbehouden

• Kjev
KaMiKaZe schreef op 12 december 2002 @ 20:31:
dit ding
dat is dus een html scriptje wat dat ding onderaan de laatste post gooit

Bij mij staat hij gewoon in de post zelf (zowel onder Phoenix als IE), maar ik geef je inderdaad gelijk: partijpropaganda middels HTML-rechten gaat te ver.

<bgsound src="http://www.sp.nl/eenmensismeer.mp3"> :+

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 22:26

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik heb wel die knop in de post maar die "banner" heb ik er niet staan met Opera 6.05 @ win2k

[ontopic]

Een crewmember mag gerust een politieke voorkeur hebben. Het is inderdaad niet netjes om eventuele extra rechten op zo'n manier te misbruiken dat iedereen niet meer om die mening heen kan. Dat je je mening wilt verspreiden is oke maar opdringen is uit den boze wat mij betreft :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• HunterPro
  • Niet online
mensen: lekker boeiend. Als je niet kunt aanvoelen hoe testcase zijn post bedoelde, dan kan ik er ook niks aan doen, maar dat was dus ab-so-luut niet spammerig bedoeld. Ja eigenlijk wel, maar dan overdreven (net zoals op de HCC-dagen :X). Begint het nu een beetje te dagen?

• KaMiKaZe
|HunterPro| schreef op 12 December 2002 @ 20:39:
mensen: lekker boeiend. Als je niet kunt aanvoelen hoe testcase zijn post bedoelde, dan kan ik er ook niks aan doen, maar dat was dus ab-so-luut niet spammerig bedoeld. Ja eigenlijk wel, maar dan overdreven (net zoals op de HCC-dagen :X). Begint het nu een beetje te dagen?
Die onzin doe je maar in de HK dan en niet in een serieus forum zoal TFP

• Attilla
Resistor schreef op 12 december 2002 @ 20:34:
[...]

Ik weet best hoe ik plaatjes moet invoegen, ik heb niets tegen plaatjes in posts, maar KaMiKaZe heeft er maar even een screenshot van gemaakt. om duidelijk te maken dat het geen plaatje in een post is.

Kijk ook eens, en oordeel zelf.
Sorry, ik dacht dat je het over een ander plaatje had.
Mijn fout, excuses. :)

• Kjev
Tijd voor een topic "Crew: misbruik hier je HTML-rechten voor politieke doeleinden"? :+

• KaMiKaZe
Kjev schreef op 12 december 2002 @ 20:47:
Tijd voor een topic "Crew: misbruik hier je HTML-rechten voor politieke doeleinden"? :+
:P

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kjev schreef op 12 December 2002 @ 20:47:
Ik ben geen crew, maar goed:
[VVD@1600 x 1200.jpg]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

sjees, snap de kwinkslag in zijn posting toch

cabaret is aan jou ook niet besteed?
ik vind het een leuke post (en ik heb een schurfhekel aan d'66)

Je moet het gewoon zien als een karikatuur van een eigen standpunt
kan echt niet inzien wat je er tegen hebt

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04

Sen

<-->

D2k schreef op 12 December 2002 @ 20:56:
sjees, snap de kwinkslag in zijn posting toch

cabaret is aan jou ook niet besteed?
ik vind het een leuke post (en ik heb een schurfhekel aan d'66)

Je moet het gewoon zien als een karikatuur van een eigen standpunt
kan echt niet inzien wat je er tegen hebt
Als het gewoon in zijn eigen post had gestaan had ik ook gezegd oke. Maar dit ziet er toch niet uit.

Ps. D66 Zuigt. (eigen politieke mening)

[ Voor 6% gewijzigd door Sen op 12-12-2002 21:00 ]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Sen schreef op 12 December 2002 @ 20:59:
[...]

Als het gewoon in zijn eigen post had gestaan had ik ook gezegd oke. Maar dit ziet er toch niet uit.

:?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dennisvr/got/tfp.jpg

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04

Sen

<-->

Bij mij komt ie net zoals een screenshot hierboven ergens gewoon helemaal onderaan.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind die plaatjes de discussie en de layout zoiezo verstoren, die banner al helemaal. Omdat het een "vreemd" iets is leidt het de aandacht nog erger af dan die (veels te grote) plaatjes.

Maarja, aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. Dit is voor D'66 immers de enige manier om nog een beetje kiezers voor zich te winnen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Oefening op 12-12-2002 21:13 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hij komt hier ook onderaan de pagina te staan, maar dat lijkt me niet bewust gedaan. Zoals je ziet gaat het in sommige browsers wel goed, en dus waarschijnlijk ook in die van hem :). Om het meteen op "misbruik van rechten" te gooien is wel een beetje overdreven.

[ Voor 19% gewijzigd door Wouter Tinus op 12-12-2002 21:36 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

Dido

heforshe

Ik heb 'm verwijderd, dus voordat mensen gaan roepen "maar ik zie helemaal niets" ... :)

Ik denk niet dat het de bedoeling is geweest van testcase om 'm onderaan de pagina neer te zetten, maar daar vond ik 'm toch een beetje te... vandaar dat ie weg is. Ik ga er niet vanuit dat dit misbruik van zijn html rechten is; ik denk eerder dat dat ding onbedoeld buiten zijn eigen post terecht kwam in sommige browsers.

Wat betekent mijn avatar?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

maar dit is uiteraard "misbruik van jullie rechten".. Gelijk van het negatiefste uitgaan, dan kom je er wel

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 11:50

Kr3Kr

Melpomene

JvS schreef op 12 December 2002 @ 22:19:
maar dit is uiteraard "misbruik van jullie rechten".. Gelijk van het negatiefste uitgaan, dan kom je er wel
haha, ja dat is het toch ook? die gast gebruikt zijn html rechten om reclame te maken!

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 12 December 2002 @ 23:36:
[...]

haha, ja dat is het toch ook? die gast gebruikt zijn html rechten om reclame te maken!

Maar het is geen reclame, hooguit een statement die hij wil maken en dat mag. Je kan hooguit twijfelen of de manier waarop netjes is, maar die discussie is al geweest.

Probleem is opgelost lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Vind het een beetje lame, bij de vorige verkiezingen waren er ook al mods die hun HTML rechten misbruikten, nu snap ik dat de intentie meer grappig was dan dat het als spam gebruikt zou worden, maar juist een mod zou moeten snappen dat niet iedereen het zo zou opvatten.

Daarnaast wordt er in het politieke forum extreem zwaar gemod, zo werd mijn post met een smiley te veel gelijk ge-edit. En tjah dan kan je dit soort dingen imo niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
raptorix schreef op 13 December 2002 @ 14:13:
Vind het een beetje lame, bij de vorige verkiezingen waren er ook al mods die hun HTML rechten misbruikten, nu snap ik dat de intentie meer grappig was dan dat het als spam gebruikt zou worden, maar juist een mod zou moeten snappen dat niet iedereen het zo zou opvatten.

Daarnaast wordt er in het politieke forum extreem zwaar gemod, zo werd mijn post met een smiley te veel gelijk ge-edit. En tjah dan kan je dit soort dingen imo niet maken.
jongen jongen jongen... als youp van 't hek het heeft over het feit dat ie z'n kinderen slaat en dat ie zich daarbij lekker voelt, dan hoeft dat toch niet zo te zijn? In dit geval maakt testcase net zoals de D66 zelf op de HCC-dagen een grap door te zeggen dat D66 tegen spam is, maar ondertussen wel op allerlei wijzen spam plaatsen. En een nieuwstickertje had net zo goed een ani-gifje kunnen zijn en die kun jij ook plaatsen. Geloof me, als jij denkt dat testcase stiekem een relatie heeft met D66 en op GoT post om ons aan het D66-stemmen te krijgen heb je toch wel het meest verneukte wereldbeeld wat ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 20:15

JT

VETAK y0

Jaja, geintje mag ook niet meer he :/ Wat wordt er weer lekker moeilijk gedaan over een geintje die velen weer te serieus moeten opvatten. En maak er maar gelijk misbruik voor spam van he....

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
|HunterPro| schreef op 13 december 2002 @ 16:29:
[...]

jongen jongen jongen... als youp van 't hek het heeft over het feit dat ie z'n kinderen slaat en dat ie zich daarbij lekker voelt, dan hoeft dat toch niet zo te zijn? In dit geval maakt testcase net zoals de D66 zelf op de HCC-dagen een grap door te zeggen dat D66 tegen spam is, maar ondertussen wel op allerlei wijzen spam plaatsen. En een nieuwstickertje had net zo goed een ani-gifje kunnen zijn en die kun jij ook plaatsen. Geloof me, als jij denkt dat testcase stiekem een relatie heeft met D66 en op GoT post om ons aan het D66-stemmen te krijgen heb je toch wel het meest verneukte wereldbeeld wat ik ooit heb gezien.
Moeilijk he lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
ok hiermee is de kous voor mij af. het enige wat ik wil is dat er normale discussies zijn in TFP en niet dat er met van allerlei plaatjes en html crap wordt rondgesmeten (geintjes -> HK).
bedankt iedereen voor de reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 20:15

JT

VETAK y0

Waarom mogen geintjes alleen in de HK...ik zie wel vaker geintjes buiten de HK en niemand die er moeite mee heeft...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Vind het een beetje lame, bij de vorige verkiezingen waren er ook al mods die hun HTML rechten misbruikten,
Verklaar "ook al" nader en vertel eens hoe dat toen dan allemaal gedaan werd om reclame te maken voor die partijen? Dit soort loze aantijgingen doe ik echt helemaal niets mee (naast het feit dat testcase niet eens forumcrew is).
nu snap ik dat de intentie meer grappig was dan dat het als spam gebruikt zou worden, maar juist een mod zou moeten snappen dat niet iedereen het zo zou opvatten.
En het zijn dan vooral mensen die het wel snappen en er graag een punt van maken, die er dan een punt van maken?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
JvS schreef op 14 december 2002 @ 01:55:
[...]
Verklaar "ook al" nader en vertel eens hoe dat toen dan allemaal gedaan werd om reclame te maken voor die partijen? Dit soort loze aantijgingen doe ik echt helemaal niets mee (naast het feit dat testcase niet eens forumcrew is).

[...]
En het zijn dan vooral mensen die het wel snappen en er graag een punt van maken, die er dan een punt van maken?
Vorige keer dat er een politiek forum was, was er ook een modje dat zijn html rechten gebruikte om partij zaken te promoten, uiteraard als grapje bedoelt, maar je snapt zelf dat er altijd wel een paar mensen de grap niet door hebben, ik snap echt wel dat testcase het als grap bedoelt, mij zul je ook niet horen klagen dat een modje zijn rechten misbruikt. Ik wil alleen maar aangeven dat dat soort gedrag vaak leidt tot onnodige discussies. En juist een modje zou moeten begrijpen dat dit soort gedrag tot zinloze discussies kan leiden.
Pagina: 1